no name Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Koffe, hvor mye penger brukte du på dette prosjektet ?? har kansje tenkt å begynne på et eget prosjekt og kommer til å bruke 5000kr på dette ? Er dette mye? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Du kan virkelig være stolt over prosjektet ditt, og hvis jeg hadde vært på TG skulle jeg gjerne ha sett kabinettet ditt "live" Snadder! Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 jeg er på TG og så på den isted og den ser helt konge ut...!! og jeg synnes det ser bedre ut "live" enn det gjør på bildene, enda så bra det ser ut på bildene! Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 takk takk. Jeg har dessverre ikke med meg kameraet så jeg må få lånt et og lagt det ut på ftp`n. Slangene er litt matte ja. Jeg vet ikke hvorfor, tror ikke det er nyeste årgang Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg lurer på en ting koffe, HVORFOR har du IKKE lakkert inni? tror det hadde tatt seg veldig bra ut - Men UBER mod du har der Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 MOD Giga-Z FERDIG Da etter mange, mange timers slit er det på tide å si at min mod er ferdig..hvertfall nesten. For de av dere som var på TG kunne dere sett kabinettet i sin fulle glans, men nå kommer bildene også her. Jeg sa at jeg hadde en liten hemmlighet og det var at jeg har moddet inn lys i 120mm alu viftene mine. Hva er penere en et blått lys som reflekteres i de 7 blanke alu-bladene Da takker jeg for alle kommentarer, kritikk hjelp og støtte her på dette prosjektet, men jeg kommer nok tilbake med noe annet om ikke så alt for lenge!! Trykk på resten av bildene for større utgave: på gjensyn! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Gratulerer med din ferdige mod! Den ble fet! Edit: Hvorfor ikke bytte alle leds til blåe på viftestyringa? bilde Endret 26. april 2004 av LaStrada Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Meget pent Koffe. At du tørte å kutte i ett 2000++kr kabinett. Jeg Tør nesten ikke tørke støv av mitt PC70 Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Sitter bare her og måper med tryne SYKT bra mod! Lenke til kommentar
Luv Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Som sagt, en ekstremt bra mod! Du er uber Koffe! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Men hvem IDIOT er det som setter orange leds på alle hovedkortene i verden? sinnsykt bra.. detaljert og gjennomført Lenke til kommentar
razer Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Veldig bra mod!! Noen få "klager": Du skulle ha skiftet ut Leds'ene i viftestyringa Og, er det støv jeg ser på et av bildene? Ellers Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Tusen takk. Jo, kanskje jeg skal bytte led`s men det er en ganske stor jobb, får se på det etter hvert. Støv ja, litt støv skal man ha . Nei, jeg glemte helt å tørke av kabinettet før jeg tok bildene. Orange led`s på hovedkortet?? mitt lys er grønt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jepp, du trenger ikke å skjemms over den der nei Meget bra. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Tusen takk. Jo, kanskje jeg skal bytte led`s men det er en ganske stor jobb, får se på det etter hvert. Støv ja, litt støv skal man ha . Nei, jeg glemte helt å tørke av kabinettet før jeg tok bildene. Orange led`s på hovedkortet?? mitt lys er grønt. haha.. ok.. jeg er fargeblind Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Hjertelig igjen. Nei det er ikke så lett å se hvilken farge det er på den led`n. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Men hvem IDIOT er det som setter orange leds på alle hovedkortene i verden? sinnsykt bra.. detaljert og gjennomført jeg har grønnt ..... Lenke til kommentar
insider Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Meget bra mod ! Bra gjennomført ! Lenke til kommentar
the animal Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 det er noe av det beste jeg har sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå