AfterGlow Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 USA vil straffe Tyskland dersom landet bruker Huawei-teknologi Lenke til kommentar
oppat Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 (endret) > endre lovene på en slik måte at de kan forsikre seg om at komponenter som brukes i 5G-nettene er sikre.Kan vi ikke få den loven i Norge også så vi slipper å få usikre komponenter innenfor våre grenser?Som utvikler hadde det også vært fint med en lov som sikret at jeg ikke kunne skrive usikker kode. Håper loven kommer med enkle retningslinjer for hvordan jeg kan garantere dette. Hvis ikke, det må da ihvertfall være enkelt å lage en forskrift som enkelt kan avdekke den bakenforliggende årsaken til en bug. Altså om den ble lagt inn med forsett eller ikke. La oss slippe byråkratene fram - lær kidsa koding! Endret 12. mars 2019 av oppat Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Kan vi ikke bare kutte dette selskapet en gang for alle? Gå for skandinaviske i stedet! Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Kan vi ikke bare kutte dette selskapet en gang for alle? Gå for skandinaviske i stedet! Jeg regner nesten med du vil komme med en liste over skandinaviske aktører og alternativer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Lurer egentlig på om USA fryktet mest at det blir installert huawei produkter uten en bakdør sånn at amerikanerne kan snoke som de alltid holder på med.. Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Kan vi ikke bare kutte dette selskapet en gang for alle? Gå for skandinaviske i stedet! Du vil være USA sin vassal? Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 (endret) Grove overtramp fra USA, og klare globalfascistiske trekk. Vi bør straffe USA nå. Det har gått altfor langt. Rent personlig foretrekker jeg Nokia og Sony Ericsson som er Europeiske aktører, men at USA skal forsøke å diktere på land hva de skal eller ikke skal gjøre er fullstendig uakseptabelt og noe vi bør ta opp på høyeste nivå. Endret 12. mars 2019 av zeebra 4 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Og det mener du at du skal gjøre ved å gnåle i en tråd på diskusjon.no? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 USA er bekymret for at de ikke lenger skal kunne avlytte telefonen til Merkel om det ikke er amerikanske utstyrsleverandører? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå