Sizophyz Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har gjort det tidligere, men nå klarer jeg bare ikke å erindre hvordan / hvor jeg fixa dta problemet.. Lenke til kommentar
erikos Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hva slaks feilmeling for du når du prøver og installere Sp1 ? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) tror det kan lønne seg å ha orginalversjonen av xp.....og hvis du har det... ringer du microsoft norge... så hjelper de deg med endring av cd-key og aktivering.. Endret 22. desember 2003 av rwu Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 1: Har du lovlig, kjøpt XP versjon? Dersom ja: Ring til Microsoft Norge. Dersom nei: Skaff deg ein lovlig versjon. Dette kan føre til illegal virksomhet på forumet som ingen vil ha. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Alltid en fordel å lese Retningslinjene før man poster Lenke til kommentar
rwu Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Alltid en fordel å lese Retningslinjene før man poster mhm... Endret 23. desember 2003 av rwu Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Alltid en fordel å lese Retningslinjene før man poster mhm... Det er fullt lov til å endre registreringsnummer på Windows XP. Microsoft har til og med lagt ut en guide for hvordan dette gjøres. Jeg leter for øyeblikket etter det samme, så det var bare tilfeldig at jeg ramlet over denne tråden ved søk på "SP1". Skal si i fra hvis jeg finner Microsoft's egen guide. (Skal stå en rekke plasser her i forumet, så jeg får bare lete videre) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Alltid en fordel å lese Retningslinjene før man poster mhm... Det er fullt lov til å endre registreringsnummer på Windows XP. Microsoft har til og med lagt ut en guide for hvordan dette gjøres. Jeg leter for øyeblikket etter det samme, så det var bare tilfeldig at jeg ramlet over denne tråden ved søk på "SP1". Skal si i fra hvis jeg finner Microsoft's egen guide. (Skal stå en rekke plasser her i forumet, så jeg får bare lete videre) Ja, men nå sier jo trådstarter at SP1 ikke vil installeres, ergo han har en falsk serial og mest sannsynlig en piratkopi av XP Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ja, men nå sier jo trådstarter at SP1 ikke vil installeres, ergo han har en falsk serial og mest sannsynlig en piratkopi av XP Poenget med at microsoft åpnet for muligheten å skifte lisensnummer er at pirat-brukere av Windows XP skal kunne kjøpe seg en lovlig lisens og bruke den uten å måtte re-innstallere windows. PS. Si i fra hvis noen finner Microsoft's side om nettopp dette. Jeg ga midlertidig opp letingen. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Xppid her: http://www.svrops.com/svrops/downloads/zipfiles/xppid.zip Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Antar det er denne du ser etter, Simen1 http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;EN-US;328874 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Antar det er denne du ser etter, Simen1http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;EN-US;328874 Jippi! Takk skal du ha Hårek. Endelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå