Gå til innhold

Sp 1 vil ikke installeres..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alltid en fordel å lese Retningslinjene før man poster ;)

mhm...

Det er fullt lov til å endre registreringsnummer på Windows XP. Microsoft har til og med lagt ut en guide for hvordan dette gjøres. Jeg leter for øyeblikket etter det samme, så det var bare tilfeldig at jeg ramlet over denne tråden ved søk på "SP1". Skal si i fra hvis jeg finner Microsoft's egen guide.

(Skal stå en rekke plasser her i forumet, så jeg får bare lete videre)

Lenke til kommentar
Alltid en fordel å lese Retningslinjene før man poster ;)

mhm...

Det er fullt lov til å endre registreringsnummer på Windows XP. Microsoft har til og med lagt ut en guide for hvordan dette gjøres. Jeg leter for øyeblikket etter det samme, så det var bare tilfeldig at jeg ramlet over denne tråden ved søk på "SP1". Skal si i fra hvis jeg finner Microsoft's egen guide.

(Skal stå en rekke plasser her i forumet, så jeg får bare lete videre)

Ja, men nå sier jo trådstarter at SP1 ikke vil installeres, ergo han har en falsk serial og mest sannsynlig en piratkopi av XP

Lenke til kommentar
Ja, men nå sier jo trådstarter at SP1 ikke vil installeres, ergo han har en falsk serial og mest sannsynlig en piratkopi av XP

Poenget med at microsoft åpnet for muligheten å skifte lisensnummer er at pirat-brukere av Windows XP skal kunne kjøpe seg en lovlig lisens og bruke den uten å måtte re-innstallere windows.

PS. Si i fra hvis noen finner Microsoft's side om nettopp dette. Jeg ga midlertidig opp letingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...