kake_fredrik Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) jeg sitter her på min nybygde pc og er litt skuffet jeg hadde kjøpt en 200gb wd hd. problemet er det at det vises 136gb stor hardisk i windows xp! jeg har sp1 og alle opdateringer men forsatt viser den bare 136 må jeg oppgradere bios? isåfall hvordan gjør jeg dette? men vil helst slippe dette da jeg ikke har diskett stjasjon! Endret 21. desember 2003 av kake_fredrik Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 jeg sitter her på min nybygde pc og er litt skuffet jeg hadde kjøpt en 200gb wd hd.problemet er det at det vises 136gb stor hardisk i windows xp! jeg har sp1 og alle opdateringer men forsatt viser den bare 136 må jeg oppgradere bios? isåfall hvordan gjør jeg dette? men vil helst slippe dette da jeg ikke har diskett stjasjon! er det ingen som har noe svar å gi? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 jeg sitter her på min nybygde pc og er litt skuffet jeg hadde kjøpt en 200gb wd hd.problemet er det at det vises 136gb stor hardisk i windows xp! jeg har sp1 og alle opdateringer men forsatt viser den bare 136 må jeg oppgradere bios? isåfall hvordan gjør jeg dette? men vil helst slippe dette da jeg ikke har diskett stjasjon! er det ingen som har noe svar å gi? Uff jernteppe ehh? sjekk windows.com da og se troubleshooting... det er eneller annen update eller fix syns jeg å huske Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Skal prøve å finne Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 AHA! Her har vi det... du hadde sp1 ja... Da skal du sjekke med HK produsenten støtter 48-bit LBA, hvis ikke. Må du oppdatere bios Sånn! Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 AHA! Her har vi det... du hadde sp1 ja... Da skal du sjekke med HK produsenten støtter 48-bit LBA, hvis ikke. Må du oppdatere bios Sånn! vet noen her om jeg har støtte for det? jeg har et: epox-8RDA3+! Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ta å les den øverste sticky tråden (den av LarsC) tenker du finner løsningen der jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå