Morkiewow Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Jeg har begynt å samle på el avfall i form av kabler. Er selv elektriker så har tilgang på litt kabler, men skulle gjerne hatt mer. Har noen noe ideer om hvor jeg kan få tak i mer kabler? Andre elektro bedrifter selges som regel så det er håpløst. Og gjenvinning stasjoner forbyr som regel henting av noe som helst. Hvis noen vet om noe, så skrik ut:) Eller om dere har noe el avfall dere skal kvitte dere med. Bor i Akershus, Eidsvoll området. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Er vel ganske god kilopris på kobber så jeg tviler på du finner noen som vil gi bort større mengder. Er jo en grunn til at østeuropeere kommer til landet for å rappe kobber. 2 Lenke til kommentar
Morkiewow Skrevet 12. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2019 Vet du hvor jeg kan se prisene på kobber som oppdaterer seg ofte? :-) Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Jeg var med på en rivejobb i fjor hvor vi satt igjen med ca 1 tonn kobber. Alt av kobberet var avmantlet og renset for plastikk. Vi fikk først 35-36,- kiloen, men siden det var såpass mye og rent så fikk vi forhandlet oss opp til 43,- kiloen tror jeg det var. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Dra til bedrifter å lag en avtale om at du kjøper metaller av de. Messing, alu, og syrefast er også metaller du får bra betaling for. Ett greit hengerlass med alufelger kan for bli 10000,- Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Vet du hvor jeg kan se prisene på kobber som oppdaterer seg ofte? :-) www.lme.com viser dagens råvarepriser å kan gi deg en pekepinn om prisen er bra eller dårlig. For å få eksakt pris må du snakke med den plassen du tenker å selge kobberet til. De har jo ett hav av priser etter kvalitet og renhet. Alt i fra 15-40 kr pr kg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå