andesam Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Når begynner jeg å bli skikkelig pisse på chello, men jeg vet ikke helt som det er linjas feil heller....Men linja hopper av og på av og til, f,eks. hvis jeg har oppe kazaa i 20 min så klikker linja, og jeg må frigjøre og fornye ip en, og av og til må jeg resette(dra ut og inn kontakten) kabel modemet og switchen. Deler linja på 2 dataer..Noen som har hatt samme problemet, med chello eller andre internett levrandører? En ting til, klarer ikke å sette dataen i nettverk sammen, kjører gjennom veiviseren for nettverk i xp (det er win xp pro på begge datene), men det er null kontakt. Må jeg sette manuell ip adresse? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hadde faktisk litt problemer selv at kazaa førte til at modemet klikka i vinkel. Du bør få sjekket signalstyrken din. Også må du sjekke du ikke har en forsterker før, og da nærme kabelmodemet for det takler ikke den støgge boksen Ellers er det ikke noe annet å gjøre enn å sette modemet nærme maskinen og ha en binders i "beredskap" for å resette modemet. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Chello funker helt fint her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå