Vergan Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Heisann. Jeg får ikke søkt på dc++. ikke lastet ned heller. det opprettes ingen kontakt, men jeg uploader til andre. instillingene er satt til aktiv. hvordan vet jeg at ip-adressen er riktig? Endret 21. desember 2003 av Vergan Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 har samme problem... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Sett til passiv... Men om du vil bli activ så gjør dette. Bruk den Ip en du finner på www.whatismyip.com. Om du har en internettlevearandør som bruker en ruter (som ngt) så må du forwarde porter. Søk på forumet, du finner _garantert_ noe. Om du har en internettleverandør som ikke leverer med ruter (som telenor) så er du nå ferdig. Om du har en egen ruter(for å kunne dele nettofrbinnelsen mellom flere maskiner) så lær deg hvordan du forwarder porter og gjør det. Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 hvor lærer jeg dette? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Typisk ved å lese manualen? Har du NGT, finnes det flere nettsider med uutførlige guider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå