jøran Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg skal enten kjøpe SX1 eller 6600, men klarer ikke å bestemme meg ! Dette synes jeg er positivt: *SX1: Radio, mindre enn 6600, design (har ikke prøvd kameraet eller skjermen, så det vet jeg ikke enda) *6600: Knappene, skjermen, kameraet Dette synes jeg er negativt: *SX1: Knappene (har ikke prøvd kameraet eller skjermen, så det vet jeg ikke enda) *6600: Den er stor, mange som har "døde pixler" (redd for at jeg skal få det) Hvilken skal jeg kjøpe ? GO' JUL ! Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hvilken skal jeg kjøpe ? GO' JUL ! jeg råder deg til å kjøpe SX1. Begge er veldig fine telefoner, men 6600 er nå noen få lapper billigere enn SX1. Er denne prisdifferansen viktig så bør du kjøpe 6600. Hvis ikke, eller hvis du kan vente noen uker, så synes jeg SX1 er bedre kjøp. SX1 synes jeg har så mange små, og noen store, fordeler at den er et bedre kjøp. Tastene er bare uvante. Jeg tror man venner seg til dem etter hvert. Jeg hadde 6600, og synes SX1 virker mye mindre og lettere. Den er fin å se på, og fin å bruke. Den har fin skjerm, men 6600 er litt sterkere. For å rettferdigjøre det at SX1 er litt dyrere så kan du tenke på at det følger med datakabel og handsfree. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hvilken skal jeg kjøpe ? GO' JUL ! jeg råder deg til å kjøpe SX1. Begge er veldig fine telefoner, men 6600 er nå noen få lapper billigere enn SX1. Er denne prisdifferansen viktig så bør du kjøpe 6600. Hvis ikke, eller hvis du kan vente noen uker, så synes jeg SX1 er bedre kjøp. SX1 synes jeg har så mange små, og noen store, fordeler at den er et bedre kjøp. Tastene er bare uvante. Jeg tror man venner seg til dem etter hvert. Jeg hadde 6600, og synes SX1 virker mye mindre og lettere. Den er fin å se på, og fin å bruke. Den har fin skjerm, men 6600 er litt sterkere. For å rettferdigjøre det at SX1 er litt dyrere så kan du tenke på at det følger med datakabel og handsfree. Men det følger ikke med noe minnekort(32mb på 6600)..dessuten trur jeg at SX1 ganske kjapt vill synke på det nivået Nokia 6600 er.. BTW:Noen som hvet hvor jeg kan laste ned gratis ringetoner og stæsj til N6600? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Nei, de har samme oppløsning. Nei, oppløsningen er ikke den samme 6600: 176x208 SX1: 176x220 6600 er mer lyssterk mens SX1 skal vise fargene bedre. pirk pirk.... er det ikke sånn at de øverste 18 pixlene er forbeholdt til batteri/signal og sånn info? hmm. joysticken funker fint, har ikke lagt noe merke til noe negativt eller positivt med den.. den er ihvertfall ikke hard som 6600 sin.. enig, men jeg synes den er litt klattere; dumt at den mangler den "gropen" som 6600 hadde, det ville ha gjort den så godt som perfekt og da ville det ikke ha gjort så mye at den er pitte litt småglatt Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 pirk pirk.... er det ikke sånn at de øverste 18 pixlene er forbeholdt til batteri/signal og sånn info? jo, men skjermen er alikevel større selv om pixlene brukes til ditt eller datt Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ikke 18, men 12 linjer. Altså 2112 piksler mer Lenke til kommentar
Analog Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Folkens; ikke glem at molna er webmaster for club-siemens da, og kanskje ikke verdens mest objektive i denne saken..... Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Måtte du virkelig registrere nytt nick for å tørre å skrive det? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) ja greit nok det vel. Er vel en du kjenner som kjenner deg litt da vel... Endret 23. desember 2003 av magfa Lenke til kommentar
Errae Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Kult..er Joysticken glatt? hmm. joysticken funker fint, har ikke lagt noe merke til noe negativt eller positivt med den.. den er ihvertfall ikke hard som 6600 sin.. joysticken på 6600 blir god å varm etterhvert (= Endret 23. desember 2003 av Errae Lenke til kommentar
jøran Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg skal enten kjøpe SX1 eller 6600, men klarer ikke å bestemme meg ! Dette synes jeg er positivt: *SX1: Radio, mindre enn 6600, design (har ikke prøvd kameraet eller skjermen, så det vet jeg ikke enda) *6600: Knappene, skjermen, kameraet Dette synes jeg er negativt: *SX1: Knappene (har ikke prøvd kameraet eller skjermen, så det vet jeg ikke enda) *6600: Den er stor, mange som har "døde pixler" (redd for at jeg skal få det) Hvilken skal jeg kjøpe ? GO' JUL ! Noen flere meninger ? God Lillejulaften Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg ville testet begge i en butikk og sett på hvem av de som gir best første inntrykk, for den som gir best førsteinntrykk, er vel du også kommer til å like best i lengden. For begge telefoenene er jo gode. Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 for den som gir best førsteinntrykk, er vel du også kommer til å like best i lengden. dette var nytt for meg. så, altså, det som er best ved første øyekast er alltid best i lengden? hmm, rart. det er jo klart at SX1 gir et ganske dårlig første inntrykk når det er nærmest umulig å skrive på den i starten. når man er vant til dette er det jo ikke no problem lenger og sx1 er den beste av dem Lenke til kommentar
Chigu Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg hadde 6600, og synes SX1 virker mye mindre og lettere. Den er fin å se på, og fin å bruke. Den har fin skjerm, men 6600 er litt sterkere. Hei arehei! Jeg har fått med meg at du har hatt 6600 en stund og nå byttet til SX1, og jeg har et spørsmål i den forbindelse. Har du noen formening om hvem som har best batterilevetid? Oppgitt standbytid i spesifikasjonene betyr jo ikke en dritt lenger. Smart-phone eller ikke - spør du meg er fortsatt batterilevetid, sammen med størrelse en av de viktigste parametrene for en mobiltelefon. Chigu Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei arehei! Jeg har fått med meg at du har hatt 6600 en stund og nå byttet til SX1, og jeg har et spørsmål i den forbindelse. Har du noen formening om hvem som har best batterilevetid? Oppgitt standbytid i spesifikasjonene betyr jo ikke en dritt lenger. Smart-phone eller ikke - spør du meg er fortsatt batterilevetid, sammen med størrelse en av de viktigste parametrene for en mobiltelefon. Chigu har hatt mobilen i mindre enn et døgn, kan nok ikke si noe om batteritiden enda. men så vidt jeg vet er selveste batteriet til SX1 kraftigere enn 6600. Det er vel sannsynlig at det resulterer i bedre batteri tid, men også mulig at det ikke gjør det, i og med at SX1 har sterkere (og da sannsynligvis mer strømkrevende) cpu enn 6600. Du sier at størrelsen betyr mye i en telefon, da er det nesten ingen tvil om at SX1 er riktig valg. Den er litt mindre, men virker veldig mindre synes ihvertfall jeg. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Prøvde den i by'n idag og ble skikkelig skuffet. Har hele tiden vært innstilt på å kjøpe meg den men nå vet jeg ikke helt lenger. Nei, får klare meg med z600'en min litt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå