Eulogy Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Den er dårligere. Har lest litt rundt omkring og de sier at skjermen ikke er så bra som på 6600. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Den er dårligere. Har lest litt rundt omkring og de sier at skjermen ikke er så bra som på 6600. Sier "de" ja,har du sett dem mot hværandre da? Men det hvirket på de dinside-folka mente at 6600 sin var litt bedere.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Nei men en av dem som sa det jobber i en telebutikk. Så da har han nok sammenlignet. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Nei men en av dem som sa det jobber i en telebutikk. Så da har han nok sammenlignet. Ok,men SX1 har jo bedere oppløsning på skermen sin da..men men,er det TFD eller TFT foresten? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Ok,men SX1 har jo bedere oppløsning på skermen sin da..men men,er det TFD eller TFT foresten? Nei, de har samme oppløsning. Men SX1 har en ekstra linje med indikatorer øverst. Ikke akkurat særlig nødvendig... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Men for all del Mongla, bare forsett å send e-mail til alle vennene dine du.. Å diskutere SX1 (eller Siemens mobiler generelt) med deg er jo som å pisse i motvind Men SX1 har en ekstra linje med indikatorer øverst. Ikke akkurat særlig nødvendig... er det ikke de 18 øverste pixlene da? Endret 22. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Errae Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 orker du å redigere slik at man kan lese ? 6600 var "klarere" synes jeg Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 orker du å redigere slik at man kan lese ? allready done... bare en bokstav som manglet Lenke til kommentar
Habla Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) men alt i alt må jeg si at telefonen er bra; den har noen klare fordeler over nokia 6600, men også noen relativt store ufordeler... relativt store ufordeler...? Sorry, kunne ikke dy meg. Habla God jul Endret 22. desember 2003 av Habla Lenke til kommentar
/\/\ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 hvor finner du program til kameraet som kan gjøre at du kan ta lengre opptak? Har sett at nokia har laget videoredigeringsprogram til 6600. Noen som har prøvd det? kan du faktisk lage film, skikkelig film med det? -Magnus Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Nei, de har samme oppløsning. Nei, oppløsningen er ikke den samme 6600: 176x208 SX1: 176x220 6600 er mer lyssterk mens SX1 skal vise fargene bedre. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Men SX1 har en ekstra linje med indikatorer øverst. Ikke akkurat særlig nødvendig... Det er jo litt praktisk å altid ha idikatorene tilgjengelig! Så på Sx1 i dag, og synes den virket veldig "firkantet" og tastene var mye mindre enn det jeg først hadde trodd, så bare på en dummy versjon. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jeg likte ikke sim-kort plassen til sx-1. håpøst å få inn/ut Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 jeg likte ikke sim-kort plassen til sx-1. håpøst å få inn/ut hvor ofte har man behov for å fjerne sim-kortet? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 er ikke det som er spmet. for når du faktisk skal ha det ut, må du bruke hammer å syl Lenke til kommentar
opium_fastthing Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg har et spørsmål, siemens lanserer sx1 under slagordet "Become a director", burde ikke da mms løsningen være bra? Det går jo ann å sende et minutts lange videoer med mms, det sier ihvertfall siemens... Opium Fastthing back in style! Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 er ikke det som er spmet. for når du faktisk skal ha det ut, må du bruke hammer å syl jeg synes det var veldig lett å få ut/inn simkortet på min SX1.. hatt den i en time nå. veldig godt førsteinntrykk.. den føles sååå mye mindre enn 6600 (kanskje fordi jeg har hatt 3210 i en uke at den virker så liten ) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 er ikke det som er spmet. for når du faktisk skal ha det ut, må du bruke hammer å syl jeg synes det var veldig lett å få ut/inn simkortet på min SX1.. hatt den i en time nå. veldig godt førsteinntrykk.. den føles sååå mye mindre enn 6600 (kanskje fordi jeg har hatt 3210 i en uke at den virker så liten ) Kult..er Joysticken glatt? Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Kult..er Joysticken glatt? hmm. joysticken funker fint, har ikke lagt noe merke til noe negativt eller positivt med den.. den er ihvertfall ikke hard som 6600 sin.. Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 sweet sx1 blir bare merogmer fornøyd jo mere jeg tester den hatt litt problemer medå koble den til data koblet til usb kabelen ingenting skjedde ir begynte den å mase om en drierjeg ikke fant noe sted men bluetooth da var alt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå