Tommy Angelo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 selvsagt kan du få programmer sånn at du kan ta opp så mye som minnekortet klarer Nja... er du sikker på det? Finnes ikke til 6600, men det er mulig siden sx1 har en eldre symbian versjon at det funker. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 ps. noen som vet helt nøyaktig hva som er med i esken til sx1?altså har den virkelig ikke mmc kort med i esken? Virker nå veldig rart om den ikke har mmc-kort som standartutstyr.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) 6600 er 14% større enn SX1. På papiret ja, men i virkeligheten virker 6600 nokså mye større synes jeg sirpetterjones: MMC ikke med nei. Mange har vel MMC fra før uansett og dessuten er f.eks 128/256MB MMC såpass billig at det egentlig ville vært bortkastet å levere SX1 med et 16/32MB MMC som man hadde skiftet ut med et større et Endret 22. desember 2003 av molna Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 uenig med deg molna, synes egentlig de ser like store ut i virkligheten... kanskje grunnet nokia 6600 noe "runde" og "bulete" form som gjør at du ikke merker det så godt Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 synes egentlig de ser like store ut i virkligheten... ser like store ut ja, men når man holder i dem merker man forskjell. SX1 er slick mens 6600 er klumpete (fortsatt en bra mobil 6600 selvsagt, ikke misforstå meg hehe) Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Har ikke SX1 ordentlig MMS? Sånn MMS som du kan legge til ringetoner, bilder, tekst, skifte bakrundsfarge og legge på flere sider. Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Full MMS bortsett fra slides ja (inkludert video) Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 sitter her med min sx1 funker som ****** den. følger ikke med mmc kort og joystick'n er litt glatt men sikkert bare en vanesak jeg synes 6600 er stygg.. så ja kan ikke sammenligne med den. sx1bra første inntrykk Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 ser og holde=samme sak (for meg ihvertfall ) Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Full MMS bortsett fra slides ja (inkludert video) Så du kan legge til flere sider, men det er ikke med slides? Hva mener du med det? Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 bortsett fra slides (sider) Tror det finnes 3rd-party software som takler slides, husker ikke i øyeblikket Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Det er jo helt sinnsykt at "verdens beste" Proff GSM telefoner (SX1 og N6600) ****** ikke skal ha støtte for skikkelig MMS. 6600 har støtte for slides men ikke lyd (Midi) SX1 har støtte for Lyd men ikke slides. Jeg har lest litt i Nokia API'en og det ser ut som at det er mulig å kanskje lage ett program som kan lage ekte MMS med Midi. Jeg kan ikke fatte noe annet enn at det skal være mulig siden Nokia6600 har mulighet til å motta MMS med midi og mulighet til å forwarde denne MMS'en med midi filen inntakt. Da må det være mulig å lage MMS'en "eksternt" på telefonen og lure Nokia'en til å sende denne. Når jeg får ferdig det telefon katalog programmet til symbian så skal jeg sette meg ned og se på dette problemet. Men jeg trenger litt hjelp siden jeg ikke har all verdens med tid. Visst det er noen som har god peiling på C++ programmering og har lyst å lære seg programmering til Symbian telefoner så kan dem kontakte meg på PM. Endret 22. desember 2003 av bergetun Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 MMS er uansett dyrt og bare en tjeneste operatørene har for å tjene penger. Jeg har sendt 1 MMS i hele mitt liv :o) Bruk e-mail i stedet. Billigere og mer fleksibelt Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 MMS er uansett dyrt og bare en tjeneste operatørene har for å tjene penger. Jeg har sendt 1 MMS i hele mitt liv :o) Bruk e-mail i stedet. Billigere og mer fleksibelt Det er ikke alle som har e-mail på mobilen da... Operatørene har sånne gratis MMS perioder og det er da jeg pleier å sende MMS. Har Sendo X ordentlig MMS støtte? Hvis den har det, så kjøper jeg nok den... Sendo X har mye bedre taster også.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det er jo helt sinnsykt at "verdens beste" Proff GSM telefoner (SX1 og N6600) ****** ikke skal ha støtte for skikkelig MMS. P900! Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det er ikke alle som har e-mail på mobilen da... Har alle mobiler MMS? Og, antallet personer med mail-adresse i forhold til antall personer med MMS er vel som størrelsen på sola i forhold til månen Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det er ikke alle som har e-mail på mobilen da... Har alle mobiler MMS? Og, antallet personer med mail-adresse i forhold til antall personer med MMS er vel som størrelsen på sola i forhold til månen Når jeg sender en MMS eller en SMS forventer jeg svar innen noen minutter uansett når på dagen det er. Med email kan man ikke forvente at man får svar med engang. Ca 90 % av vennene mine har MMS på mobilen sin men bare 3-4 stk har lagt inn E-mail på mobilen sin. Uansett så burde telefoner i prisklassen som SX1 og N6600 ligger i ha støtte for skikkelig MMS og ikke den mongo MMS'en som de har i dag.. Men for all del Mongla, bare forsett å send e-mail til alle vennene dine du.. Å diskutere SX1 (eller Siemens mobiler generelt) med deg er jo som å pisse i motvind Lenke til kommentar
Errae Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 kamera linsen ligger i ei "grop", føler at dette ikke er ei bra løsning. siden det kan samle seg mye dritt )= burde vært med ett eller anna mmc kort. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Det er ikke alle som har e-mail på mobilen da... Har alle mobiler MMS? Og, antallet personer med mail-adresse i forhold til antall personer med MMS er vel som størrelsen på sola i forhold til månen De fleste nye mobiler har MMS og omtrent alle jeg kjenner har en mobil med MMS. Alle har ikke e-post, og hvis de har det, så er det ikke alltid de bruker den. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Jørgen:Hvordan er skermen til SX1 mot 6600 sin? (svar ærlig nå ) Endret 22. desember 2003 av ingar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå