anderslien Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hvis noen på forumet har fått Siemens SX1, kan dere lage en test da? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Litt off-topic. Idag fikk jeg sett på SX1, den var helt rå az!! ringetoner og sånt!! hehehe, så bra!! veldig bra skjerm! Den hadde mye mindre taster enn det jeg trodde og den var mindre enn det jeg trodde den skulle være! Gleder meg til JUL! Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Okey... Skal du få SX1 til jul? Hvis du får det, kan du lage en test da? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ringetoner og sånt? Tror alle mobiltelefoner har ringetoner Leste et emne om SX1 på esato. Folk var ikke fornøyde. Dårlig skjerm sa de og de sa at tilogmed 6600 er bedre! :!: Lenke til kommentar
HKS Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Det værste er at det går ikke ann å sende sikkelige MMS meldinger med den! Den har kun Nokia's "handicap-MMS" Snakk om profftelefon! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 hvem bryr seg om mms? kjøp en 3200 istedenfor da Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 anderslien: les testen på dinside.no eller http://www.computerworld.no/index.cfm?fuse...F133F17FACCA8C9 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 hold on a sec! leste på computerworld under "ulemper": -Ikke nok minne - må kjøpes har den ikke minnekort med i pakken? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 her er foresten linken til dinside DATA's test av sx1 Siemens SX1, testet av dinside data Lenke til kommentar
Errae Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 sitter å trykker på SX1 nå... er bare få ord å si: liker den ikke )= Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hvorfor liker du den ikke?, knappene?? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Nå har jeg også prøvd SX1, ble ikke særlig imponert. Radio og MP3 er greit det, men ellers er det en 6600. Hvis du liker å spille spill er den sikkert et morsomt leketøy, men den har ikke en sjans mot P900 sine PDA funksjoner. Og når det gjelder MP3 spiller holder jeg meg til min Creative Jukebox Zen Personlig gir jeg SX1 4,5 / 6 poeng... Da ser jeg bort ifra at tastaturet føles rart... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jæven du, testa den idag (var ute en tur ) og må si en ting; glad for at jeg tok 6600... (dette er mine erfaringer og meninger; er dere uenig,så får dere være det... jeg står på mitt) SX1 absolutt ikke mindre; nærmest identisk med 6600... men den var absolutt ikke så stilig som jeg hadde trodd heller.. tastene var også verre en jeg hadde trodd... herregud! måtte han/hun som kom på tastene bli skutt; de ruinerte en eller så god telefon! så førsteinntrykket er uten tvil: skuffende!! men selve mobilen var helt grei; nesten som 6600... opplevde at den var litt tregere; og raskere på noen steder når det gjelder menyene (hadde selvsagt min 6600 med meg til sammenligning...) ellers ble jeg overasket av 1 ting; kvaliteten på mp3 og radioen; najs work! bedre enn jeg hadde trodd! skjermen var ikke så ulik 6600 i kvalitet, men jeg syntes den var litt svak i lys sterkheten... men alt i alt må jeg si at telefonen er bra; den har noen klare fordeler over nokia 6600, men også noen relativt store ufordeler... alt i alt ville jeg faktisk ha valgt 6600... hadde de bare laget vanlige taster ville vektskålen sikkert ha tippet over til siemens sin fordel, og min 6600 blitt skiftet ut... men det ble det altså ikke... Remerser over og ut! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Men det er som sagt, smak og behag kan ikke disskuteres!!! Da jeg prøvde sx1, syntes sx1 var døds rå iforhold til min T610, har ikke prøved 6600, så jeg vet ikke åssen den er iforhold! Men som sagt, jeg får sikkert sx1 til jul, og da har jeg vel en mobilen som har et annderledes design og en mobil som jeg tror få vil skaffe seg! Så alt i alt vil JEG være fornøyd!! Endret 22. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
Errae Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 SX1 absolutt ikke mindre; nærmest identisk med 6600... bare noen millimeter i forskjell. men sx1 er breie i bunnen enn 6600¨... uansett så trenger man nesten 200 i IQ eller ett skrujern for å få tlf'en ut av eska ;D hehe Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 SX1 absolutt ikke mindre; nærmest identisk med 6600... bare noen millimeter i forskjell. men sx1 er breie i bunnen enn 6600¨... 6600 er 14% større enn SX1. Det er ikke bare noen millimeter. jeg regner med at du snakker om yttermålene, ikke størrelsen i seg selv. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 har du sett den i virkligheten? så lenge du ikke har supersyn så ser du nesten ikke forskjellen! Lenke til kommentar
jøran Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hva synes dere om kameraet da, i forhold til Nokia 6600 ? Kan kameraet ta opp lenger enn 10 sek. sånn som på 6600 ? Hvordan er kvaliteten på bildene ? Nå er det jul igjen, ja nå er det jul igjen.............. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) relativt lik synes jeg... ps. selvsagt kan du få programmer sånn at du kan ta opp så mye som minnekortet klarer sperren er der pga. mms hvis jeg ikke tar helt feil ps. noen som vet helt nøyaktig hva som er med i esken til sx1? altså har den virkelig ikke mmc kort med i esken? Endret 22. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå