Skogslik Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 (endret) Ja, når jeg kobler til usb kabelen til kameraet så skjer det ingenting, verken på pcn eller kamera. Dette har fungert helt fint frem til i dag, etter at jeg tok en restart på maskinen. Noen ide? Endret 11. mars 2019 av Skogslik Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 devmgmt.msc -> scroll helt ned og se om det er noen gule trekanter (når du har kamera plugget i) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2019 Nei ingenting der. Lenke til kommentar
LangtGjesp Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Trist at du har mistet kontakten med en kamerat, og merkelig at dette har noe med restart å gjøre... Fra spøk til alvor: Slike kabler har en begrenset levetid. Min er forlengst død Det er jo ikke sikkert det har noe å gjøre med restart. 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Nei ingenting der. Plugg den i noe annet da og se om det dukker opp Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Trist at du har mistet kontakten med en kamerat, og merkelig at dette har noe med restart å gjøre... Hehe, det var det jeg leste også, men kan fort skje om man glemmer å lagre kameraten til disk før man rebooter. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2019 (endret) Trist at du har mistet kontakten med en kamerat, og merkelig at dette har noe med restart å gjøre... Fra spøk til alvor: Slike kabler har en begrenset levetid. Min er forlengst død Det er jo ikke sikkert det har noe å gjøre med restart. Ha se der ja, liten skrivefeil Men ja, skal få testet på en annen maskin, i tilfelle det faktisk er kabelen. Endret 11. mars 2019 av Skogslik Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2019 Koblet til tvn nå, fungerer fint der... Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 du kan prøve i en annen usb-port, mest sannsynlig er det en driver som krasjer og du burde se det i device manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå