FROG Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg har fått meg bredbånd fra NGT med Netopia router. Jeg prøvde så og hoste på Delta Force, uten resultat. Har også fjernet brannmuren i routeren. Er det noen som har fått dette til. Jeg lurer også på om det er noen problemer rundt å sette opp en fil-server. Frog Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Les hva corn skriver her; http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=17941&forum=25 I denne oppsettinstillingen for å legge til nye NATèr er det kansje noen alternativer på samme nedtrekksmeny som Direct Connect er på som kan passe for deg ? Lenke til kommentar
Pirken Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Du må åpne port 17478 i routeren.. Vet ikke hvilken router du har men du må kansje også sette opp en virtuel server vist du har nat funksjon i den.. PC-en din har gjerne en intern ip 168.179.182.01 da må du alså sitte opp en virtuel server som åpner port 17478 til ip 167.179.182.01 har du flere maskiner på routeren må ihvertfall gjøre det sli. ellers vil du ikke kunne komme deg inn fra serveren fra din spille maskin.. Dette funker ihvertfall kjempe bra på våres LW server DSR EUROWAR... Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Bare veldig nysgjerrig. Hvorfor port 17478 ? Og hvor finner man oversikt som kan fortelle meg dette ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå