hsolberg Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Hei! Jeg skriver for tiden bachelor hvor målgruppen ligger på alderen 25-44 år. Dette er en alder som er ganske vanskelig å nå ut til, ettersom jeg ikke kjenner mange i denne alderen. Derfor prøver jeg sårt å finne deltakere til en spørreundersøkelse på ca 3-5 minutter. Håper du vil sette av litt tid, det hadde hjulpet mye! https://bino.ca1.qualtrics.com/jfe/preview/SV_cBz0U7ouLEYc8qV?Q_SurveyVersionID=current&Q_CHL=preview NB: du må ha førerkort for å ta denne undersøkelsen. Tusen takk på forhånd! 1 Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Trengs kanskje noe info som forklarer forskjellen på riksvei o.s.v. Ikke alle som husker sånt. 2 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Enig i at spørsmål om veier virket tøysete. Samt er det alltid gøy å høre om de fem landsdelene i Norge: Sørlandet, Vestlandet, Østlandet, Trøndelag og Nord-Norge. Også litt merkelig at jeg måtte velge om jeg kjørte hver dag, eller 2-3 dager i uken. Hva skjedde med dagene mellom 3 og 7? 1 Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 (endret) Oi, vær forsiktig. De som ser lenken på dette forumet og svarer er ikke representative for resten av befolkningen i trafikkspørsmål, så du kan ikke nødvendigvis generalisere ut fra resultatene her Endret 12. mars 2019 av Vegard# 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå