AutoExec Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 vel.. hva syns folket? my_first_case-mod Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 I hvertfall mye bedre enn den var før Synes det var litt minus med PSU, at den stikker ut på toppen Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 ser egentlig mye bedre ut enn du ser på bildene. det er en katode som lyser inn i PSU sånn at all elektronikken blir lyst opp. men det var altså for svakt til å komme med på bildet. kan jo seff lakke den grå bak og forplata på den og da.. tror jeg kommer til å gjøre det Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 I LIKE IT!! veldi bra 10000ganger bedre enn før GOD JUL Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Dette var skikkelig bra! En stund siden jeg har sett en så bra gjennomførst casemod! Du inspirerer... Skikkelig stilig med den nye fronten du lagde. Lakkering så også veldig bra ut, pent med gull. Fett med de kabelholderne også.. Nice work Lenke til kommentar
flabben Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 EHHH?! Litt spesielt, men! "why not" ikke helt min stil men GOD JUL Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Pent når lyset var av, men når det kom på så ble psu'en litt for mye øyemagnet. Hvis du lakerer det som stikker opp så blir det sikkert bedre. Likte egentlig ikke kabelholderene dine, men hvis du liker de så. Men uansett så var det mye bedre enn det gamle, og pent gjennomført. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 drit fint jo. GJ. God jul mvh BalleMann Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Meget stillig case mod du har.Når jeg så for delen så syntes jeg at kasse di ligner litt på en sandcrawler(litt ivertfall da) som var med i noen Star Wars filmene. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 hehe.. jaja, hvorfor ikke lissom? fin bil det! Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Stilig modd. Hvordan har du festet kabelsamlerene til drevkontaktene? Så veldig stiligt ut. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 røde stoffstrimler som er surret rundt og limt på baksiden enkel- og billigversonen til kabelstrømper Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Kult at PSU stakk opp!! Likte ikke fronten helt men ellers fin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå