Harald Brombach (digi.no) Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Får stadig kraftigere funksjonalitet.CSS skal få støtte for flere matematiske funksjoner Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 CSS er en forkortelse som står for "Overcomplicated and Underpowered". Hvorfor de har valgt akkurat de bokstavene, vet jeg imidlertid ikke. 2 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 ??? -Jeg tenkte mer i andre baner... -Kan de her matematiske funksjoner brukes til kommunikasjon mellom frontend og serverside? -I såfall mistenker jeg vi kommer til å oppleve mange ‘morsomme’ falske websider. Det kommer til å gå sport i matematiske algoritmer for å bedrive hærverk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 ??? -Jeg tenkte mer i andre baner... -Kan de her matematiske funksjoner brukes til kommunikasjon mellom frontend og serverside? -I såfall mistenker jeg vi kommer til å oppleve mange ‘morsomme’ falske websider. Det kommer til å gå sport i matematiske algoritmer for å bedrive hærverk. Hvorfor skulle matematiske funksjoner benyttes til frontend - backend kommunikasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå