Gå til innhold

Passende LAN spill for tre personer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Strategi funker ikke med bare tre personer, det har jeg erfart mange ganger.

 

Det som skjer da er at hele spillet går utpå å danne hemmelige allianser. Det foregår somregel slik: To stykker allierer seg i al hemmelighet for å knuse han ene som ikke har blit aliert, men sammtidig prøver begge de to som er alierte og få sin alierte inn i en slaks felle når den ene som ikke er med i alliansen er halvknust. De ganganne jeg har spilt så har heldigvis alliansanne hele tia vert forskjellige, går aldri utover samme person hele tia, med mindre han ene er super god i det spillert da.

 

De få gannganne det ikke blir allianser sp blir det slik at hvis to stykker er i kamp så hører han tredie det på de utropa de to i kamp hyler til verandre. Det som skjer da er at han som ikke er i kamp da venter en litta stønn slik at de nesten har utrydda verandre forså å komme in bakfra på han som angriper av de to andre. Så vinner han som har klart å holde seg ute av kampen.

 

 

Siden jeg ikke er så flink til å danne allianser (Han som er best krever noen ganger gull for å ville gå i allianse med deg, det gidder ikke jeg betale) pluss at jeg er av den lit agresive typen i spill (Spill er kjedelig om man ikke skaper lit action) så havner jeg mange ganger utenfor alliansenne. Ikke altid da, går i en nogenlunde grei rotasjon, to taperne mot forige kamp vinnern som oftest.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Black & White eier...men kan bli litt kjedelig hvis dere ikke har spilt det før. Sitter å hiver stein på hverandre til slutt.

 

MOHAA kan fort bli villt på små LAN

 

BF, Starcraft, Alle Coop spill, Half-Life modden "Pirates, Vikings and Knights" :yes:

de RTS, RPG spillene dere liker....og FPS da..men de funker ikke så bra på Bærbar hvis ikke dere har mus da!

Lenke til kommentar

Jeg gjentar litt jeg:

 

Diablo 2

GTA Vice City

Serious Sam co-op

Worms World Party

Ut2k4 - deathmatch

 

QUOTE (rivaldo @ 26/12/2003 : 16:09)

 

Serious Sam 2!!!!

ehm, det finnes faktisk ikke på markedet. Du tenker på Serious Sam: The Second Encounter. Det er del II av Serious Sam (1). ;)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...