Elefantmesteren Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Er det derfor du ble så butthurt over at jeg bruker ordet som en useriøs fornærmelse? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Er det derfor du ble så butthurt over at jeg bruker ordet som en useriøs fornærmelse? Det var det du hadde ja..? Skjønner det er litt sårt at folk påpeker tøvet ditt. Det i seg selv er altså ingen indikasjon på noen "butthurt". Når du skriver tøys på et offentlig forum så blir det ofte påpekt at det er tøys. Beklager om det gjør vondt. 3 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 (endret) Selvfølgelig er det "tøv", det er ment å ligge på like useriøst nivå som ggez. Så ja, litt moro at du reagerer sånn på det og tror at det er ment som seriøs personkritikk. Du kan like godt være TS og bli sinna når noen sier ggez. Endret 17. mars 2019 av Elefantmesteren Lenke til kommentar
Zork Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Selvfølgelig er det "tøv", det er ment å ligge på like useriøst nivå som ggez. Så ja, litt moro at du reagerer sånn på det og tror at det er ment som seriøs personkritikk. Hva er det som får deg til å tro at jeg "reagerer sånn" og "tror det er ment som seriøs personkritikk"? Jeg har kun påpekt at om du bruker "nerd" som en fornærmelse, så bør du revurdere det. I den grad du har lest inn noen sterke følelser i noen av disse innleggene mine, så bør du lese dem om igjen. Finner du noe der som tyder på et sterkt engasjement eller dyp fornærmelse så må du gjerne sitere det. Men jeg kan allerede love deg at det ligger i så fall 100% i din tolkning og ikke i hva som er skrevet. 3 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Hva er det som får deg til å tro at jeg "reagerer sånn" og "tror det er ment som seriøs personkritikk"? Det faktum at du ikke forstår at jeg bruker useriøse utsagn i respons fra andres useriøse utsagn. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Det faktum at du ikke forstår at jeg bruker useriøse utsagn i respons fra andres useriøse utsagn. Uansett, så har folk forskjellige tolkning på hva som er negativt eller et kompliment. Når de du spiller mot sier "ggez" etter at de har vunnet, og du svarer med "nerd", så tolker de det som at du mener at de er svært flinke med det de gjør. Så selvom du prøver det du kan med en fornærmelse mot de, så skryter du dem opp i skyene i stedenfor. Så du bør vurdere et nytt ord dersom du har en så trang til å komme med en fornærmelse etter en kamp. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Alle ord er negative så lenge de er ment som det. "Gay" er et ord som ikke er negativt i seg selv, men måten man sier det på eller konteksten kan tolkes som at den personen som sa det mente det som noe negativt/tøysete. Et annet eksempel er, hvis noen sier at antrekket ditt er stygt og du kommer tilbake og sier "Ditt antrekk var pent". Hvis noen håner deg eller tøyser med deg er det ganske sosialt vanlig å håne og tøyse tilbake. Man forventer det. Så når noen sier "nerd" som et svar på noe negativt/tøysete så er det som regel ment som negativt/tøysete. Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Slå av alt av chat i slike spill,problem solved. Eneste som skrives er som regel gg ez og slikt piss uansett. Samarbeid med lagkameratene gjøres over mic. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 (endret) Når de du spiller mot sier "ggez" etter at de har vunnet, og du svarer med "nerd", så tolker de det som at du mener at de er svært flinke med det de gjør. Igjen, så er det hele bare uskyldig banter, så om de feiltolker hva jeg sier til dem så gjør det overhodet ingenting. Kan legge til at jeg er en "nerd" selv, selv om jeg bruker ordet som fornærmelse noen ganger, så dere andre nerder trenger ikke å ta det personlig. Endret 17. mars 2019 av Elefantmesteren Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 (endret) Sikkert fordi det generelt er litt eldre spillere i warthunder, slike "old farts" som meg selv, som ikke henger helt med i ungdoms sjarongen lenger Vel jeg brukte begge forkortelsene i BF2. GG har vel alltid vært der siden Quake og CS kom. Så du må være godt voksen isåfall Her bruker jeg EZ i nicket mitt, så det har vært i bruk i en god stund for å si det slik. Det er 14 år siden BF2 kom ut, nicket er ca. like gammelt. Endret 17. mars 2019 av Heradon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå