anaconda Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Hei Har kjøpt meg ny telefon, Motorola Moto G7 Plus. Så langt veldig fornøyd. Men skulle gjerne brukt den til å høre på musikk. Mine Sony MDR-1000X har fungert helt fint på iPad. På telefon finner jeg de ikke. Om jeg går på devices på Spotify finner den kun lydplanken og iMac. Jeg har også sett i innstillinger under bluetooth og koble til ny enhet, men mobilen finner dem ikke. Jeg er ikke så veldig godt kjent med Android siden jeg har brukt iPhone i mange år. Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Må vel muligens pares. Burde være en funkjson på selve headsettet som aktiverer dette. Hold på-knappen inne til blinkende lys e.l. Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Bruk denne guiden for headsettet ditt https://helpguide.sony.net/mdr/1000x/v1/en/contents/TP0001176138.html 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Hold nede av/på-knappen når du skrur på klokkene i 5-10 sekunder, du vil høre "Bluetooth pairing" fra klokkene. Åpne opp Bluetooth på telefonen din, og par opp klokkene. Dette har ingenting med Android å gjøre forresten, du har samme "problem" med iPhones. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå