Espen Jansen Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Dead or Alive 6 vet ikke helt hva det ønsker å være.ANMELDELSE: Dead or Alive 6 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Ja i disse dager må man være forsiktig, man kan jo såre følelsene til noen. 5 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Jeg husker fortsatt da jeg testet det aller første Dead or Alive med den helt latterlige jiggle-fysikken der puppene svingte omtrent fra gulvet til taket når du hoppet. Siden den gang har jeg sett på disse spillene mer som en slags spøk enn seriøse forsøk på å lage skikkelig gode slåssespill. 2 Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Det andre spillet på en måned dere stempler som en «identitetskrise».. Just saying. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Det andre spillet på en måned dere stempler som en «identitetskrise».. Just saying. Er det et problem? Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Det andre spillet på en måned dere stempler som en «identitetskrise».. Just saying. Er det et problem? Som det står i kommentaren min. Just saying Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 (endret) Syntes dette er mer givende enn Soul Calibur 6, og faktisk SF5, men det klarer ikke helt å nå opp til Tekken 7. Utrolig mye bra musikk her og DOA er et godt tillegg i sjangeren da det har en litt annen stil og feel enn andre 3D fightere. Endret 11. mars 2019 av cuberen Lenke til kommentar
Iki Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Det var vel doa som fikk en del problemer når de skulle gi ut spillet sitt i USA for noen år siden? De måtte sensurere halve spillet, og fjerne en god del fysikk. Tror Marie rose var en stor del av problemet... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Siden spillet er "tilpasset" vesten: Kan du velge at de fortsatt snakker originalspråket, eller er det låst til engelsk? Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Kan velge mellom Japansk og Engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå