Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt gjennomført kamp fra Arsenal. Henger i tauene i perioder, men det må man forvente mot United, og jeg føler til slutt vi vinner ganske fortjent. Siste kamp mot topp 6 lagene for sesongen, og det er vanskelige, men fullt vinnbare kamper som gjenstår nå. Kan begynne å tro på topp 4.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Godter meg når jeg ser de mange tåpelige kommentarene til united fansen her inne. Sannheten er at i dag var Arsenal gode bakover og united var også gode framover men ballen gikk ikke inn. Godta det som det er og slutt å sleng med leppa!

Litt merkelig kommentar, føler at 75% av alle Man Utd fans her inne i dag har vært relativt konstruktive :)

• Liker 7
Lenke til kommentar

Sånne ting jevner seg ut over en sesong osv. Digg å slå United uavhengig at måten det kom på!

Helt enig. Forrige runde fikk Spurs en straffe mot oss de aldri skulle hatt, nå fikk vi en som var veldig billig. Og der United var heldige i Paris, var de uheldige nå. Slike ting er vanvittig surt der og da når det går i mot, men det jevner seg ut til slutt.

Lenke til kommentar

De i studio er helt hjerneblåst. Sier at "..ingen går en hel sesong uten å tape. Solskjær måtte tape engang"...aaaaah :wallbash: Nettopp så dumt fordi det var united som ødela vår og Shrek som filmet seg til straffe. Og etter det ble aldri kampen mellom disse to lagene de samme! At de klarer å hoste opp en slik setning når disse to lagene spiller er faen kriminelt dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...