Snikpellik Skrevet 10. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2019 To i treverket, flere gigantiske sjanser, en keepertabbe og en ekstremt billig straffe. Små marginer i dag. Arsenal var gode i starten og etter 2-0. Maitland-Niles var god, mens et par av våre spillere virket slitne. 2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Godt gjennomført kamp fra Arsenal. Henger i tauene i perioder, men det må man forvente mot United, og jeg føler til slutt vi vinner ganske fortjent. Siste kamp mot topp 6 lagene for sesongen, og det er vanskelige, men fullt vinnbare kamper som gjenstår nå. Kan begynne å tro på topp 4. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Godter meg når jeg ser de mange tåpelige kommentarene til united fansen her inne. Sannheten er at i dag var Arsenal gode bakover og united var også gode framover men ballen gikk ikke inn. Godta det som det er og slutt å sleng med leppa! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Det er vel nesten ingen av United-fansen som her inne som har ment noe annet? 3 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Godter meg når jeg ser de mange tåpelige kommentarene til united fansen her inne. Sannheten er at i dag var Arsenal gode bakover og united var også gode framover men ballen gikk ikke inn. Godta det som det er og slutt å sleng med leppa! Litt merkelig kommentar, føler at 75% av alle Man Utd fans her inne i dag har vært relativt konstruktive 7 Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Fullt fortjent Arsenal-seier. Straffen var udiskutabel! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Var egentlig overraskende god stemning både her og på banen. Det var tempratur men ikke masse unødvendig krangling og styr. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Godter meg når jeg ser de mange tåpelige kommentarene til united fansen her inne. Sannheten er at i dag var Arsenal gode bakover og united var også gode framover men ballen gikk ikke inn. Godta det som det er og slutt å sleng med leppa! Haha what? 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Sånne ting jevner seg ut over en sesong osv. Digg å slå United uavhengig at måten det kom på! Btw se situasjonen før straffen igjen. Laca overtaler Auba til å ta den. Bros ❤️ Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Meh, alle straffer som er tvilsomme og går mot Man Utd er bonus uansett. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Sånne ting jevner seg ut over en sesong osv. Digg å slå United uavhengig at måten det kom på! Helt enig. Forrige runde fikk Spurs en straffe mot oss de aldri skulle hatt, nå fikk vi en som var veldig billig. Og der United var heldige i Paris, var de uheldige nå. Slike ting er vanvittig surt der og da når det går i mot, men det jevner seg ut til slutt. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 De i studio er helt hjerneblåst. Sier at "..ingen går en hel sesong uten å tape. Solskjær måtte tape engang"...aaaaah Nettopp så dumt fordi det var united som ødela vår og Shrek som filmet seg til straffe. Og etter det ble aldri kampen mellom disse to lagene de samme! At de klarer å hoste opp en slik setning når disse to lagene spiller er faen kriminelt dårlig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Mye oppbygget sinne mot United eller? ☺ 7 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Banens beste er vel Leno. Ja, det var jo et godt poeng. Meget mulig han var det, men synes Maitland-Niles også var meget bra. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Mye oppbygget sinne mot United eller? ☺ Alldeles ikke, men er allergisk mot historieløse hønsehjerner? 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå