kalleklovn12 Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Hei! Etter å ha hatt pcen på service to ganger nå er jeg litt lei. Nå i dag reagerer ikke gpu i det hele tatt og er som død i GPU-Z. (Se bilde) Har oppdatert, deaktivert, aktivert skjermkort osv osv. Får opp "kode 43" i enhetsbehandling. Er det noen løsning her eller må den på service IGJEN? Jeg sendte en sinnamail til Komplett om at jeg nå er dritt lei å levere den på service. Sist ble det byttet både hovedkort og skjermkort. Den ble kjøpt ny for 17,5k i juni 2017, så dette blir for dumt. På forhånd, takk for svar Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 10. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2019 Ingen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Hvis Pc'en har hatt samme feil et par ganger før, så kan du heve kjøpet tredje gangen det skjer. Har ikke noe annet tips til å få det til å fungere, utenom å installere driverne fra laptop-leverandøren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå