umbramos Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Viften på skjermkortet mitt (Asus V8420 GeForce4 Ti4200 128MB DDR) har begynt å dure noe helt fryktelig. Jeg har prøvd å koble ut viften, så jeg er helt sikker på at det er den. Kan jeg koble ut viften; Hvordan vil dette bli ved vanlig windows-bruk, 3d-spill? Hvilken vifte burde jeg bytte til? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Du kan IKKE koble ut viften mens kortet er oppe og kjører GPU'en kan svi seg under store oppgaver, for eksempel spill. Men du kan godt skifte til en annen vifte. Ta en titt innom microplex.no EDIT: Noen eksempler på vifter her! Endret 21. desember 2003 av notarget Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg gidder aldri bruke de skjermkortviftene, de pleier ikke vare så lenge. Setter heller opp en 80mm standard vifte slik at den blåser inn på kortet. Garantert stillegående. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg tipper at vifta eller korte sitter litt løst. Har sett det får og det var bare å trykke korte litt mer på plass så lagde det ikke en lyd!!!! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Holder det å montere en slik, samt sette en 80mm til å blåse på denne ? Min vifte bråker også, dette blir da en billig og stillegående løsning Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Eller så kan du jo sette på en heatpipe? Da slipper du ihvertfall at det bråker noe mere Lenke til kommentar
bambam Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Monter en slik og du er i land med et lydløst skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå