Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ikke bruk møteplassen

Anbefalte innlegg

Møteplassen er en ganske kynisk virksomhet. Hvis du er ute etter å finne deg en partner anbefaler jeg å ikke bruke www.møteplassen.com

Hvis man glemmer å avslutte sitt abonnement i tide, blir det automatisk fornyet og man må betale de neste 6 månedene. Ingen mulighet til å avslutte abonnementet uten å betale for de neste 6 månedene

Fikk email i dag om at ei likte meg, "Likes"-funksjonen er ny på møteplassen. MEN for å vite hvem det var måtte jeg ha VIP PLUSS-abonnement. Jeg har BARE vanlig VIP-abonnement

27.Mars blir mitt mitt abonnement avsluttet hos møteplassen, det gleder jeg meg til

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Sånn er det med alle datingsider, de bryr seg fletta om du får deg en dame, de er ute etter penger.

derfor er det vinklet slik at menn taper og må betale.

Hadde vært interessant å se en datingside som var helt snudd på hodet.

Lenke til kommentar

Snakk om hauger med pisspreik fra suttrende pissunger, det er jo slik abonnement fungerer. Btw. jeg er samboer på tredje året med ei jeg møtte på møteplassen...

Dere er ett par, så har tilnærmet null betydning.

Vet ikke hvorfor noen vil betale for en datingtjeneste. Da bør den i det minste fungere svært bra og være temmelig billig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Møteplassen er en ganske kynisk virksomhet. Hvis du er ute etter å finne deg en partner anbefaler jeg å ikke bruke www.møteplassen.com

Hvis man glemmer å avslutte sitt abonnement i tide, blir det automatisk fornyet og man må betale de neste 6 månedene. Ingen mulighet til å avslutte abonnementet uten å betale for de neste 6 månedene

Fikk email i dag om at ei likte meg, "Likes"-funksjonen er ny på møteplassen. MEN for å vite hvem det var måtte jeg ha VIP PLUSS-abonnement. Jeg har BARE vanlig VIP-abonnement

27.Mars blir mitt mitt abonnement avsluttet hos møteplassen, det gleder jeg meg til

Snodig, de var greiere med meg. Jeg fikk nettop lov å avslutte (første) 6 mnd abo etter 1 mnd, uten ekstra kostnad – altså fikk jeg 1 mnd til sterkt rabattert pris. Nå er jeg jo en velformulert lømmel, så det kan være grunnen, eller så var jeg bare heldig.

Var litt få damer på møteplassen, er litt flere på match.com (uten at den sida heller er tipp topp).

Hva er alternativet til nettdating, Tinder? Pøbb?

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Snakk om hauger med pisspreik fra suttrende pissunger, det er jo slik abonnement fungerer. Btw. jeg er samboer på tredje året med ei jeg møtte på møteplassen...

/Signed

Traff samboer og mor til mine barn på møteplassen.

Vært på haugevis av dates via nettdating og det fungerer utmerket om du kan bruke tjenesten.

Om man ikke forstår hvordan Abonnementtjenester fungerer så er det en annen sak.

Velkommen til kapitalismens verden.

Personlig synes jeg det er greit at slike ting koster. Gratistjenester florerer av useriøse og timewasters. De som kaster store nett kun for potensiale for fitte eller bekreftelse er mindre villige til å betale for slike tjenester enn de seriøse og dermed oppnår man høyere kvalitet med betalingstjenester.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hva betyr det? :)

Spørs hva du sliter med det. Mange vet ikke at det nytter ikke å bare sveipe mot høyre hele tiden for å få så mange matches som mulig feks.

Andre igjen virker å ha andre, mer personlige problemer som hindrer dem i å få skikkelig kontakt med andre. Det å få en match er det enkleste å få til med hele det potensielle forholdet dere kan utvikle, selv for stygge folk. A lid for every pot, etc.

Lenke til kommentar

Dere er ett par, så har tilnærmet null betydning.

Vet ikke hvorfor noen vil betale for en datingtjeneste. Da bør den i det minste fungere svært bra og være temmelig billig.

Fungerte svært bra for meg i alle fall. Hadde i perioder 4-5 forskjellige jenter jeg traff, frem til en av dem ikke forsto konseptet med å legge igjen nøkkelen i postkassa. Vi ble samboere. Mitt stalltips i såmåte må være at alle menn bør ha Yale Doorman eller tilsvarende... :p

Vel vel, man kan pollere dritt, det er fremdeles dritt og ikke alle kan gjøres til lags, JEG var i alle fall fornøyd med møteplassen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

/Signed

Traff samboer og mor til mine barn på møteplassen.

Vært på haugevis av dates via nettdating og det fungerer utmerket om du kan bruke tjenesten.

Om man ikke forstår hvordan Abonnementtjenester fungerer så er det en annen sak.

Velkommen til kapitalismens verden.

Personlig synes jeg det er greit at slike ting koster. Gratistjenester florerer av useriøse og timewasters. De som kaster store nett kun for potensiale for fitte eller bekreftelse er mindre villige til å betale for slike tjenester enn de seriøse og dermed oppnår man høyere kvalitet med betalingstjenester.

Se der ja, en artsfrend. Jeg tror fryktelig mange har urealistiske forventninger til nettsteder sånn som møteplassen, og fryktelig mange tror nok at de kan vinsje inn mus i bøtter og spann uten å ha noe å fare med, bare fordi de har betalt et nettsted for tilgang på deres jaktmarker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjærlighet skal ikke koste penger. Da har man feil oppfatning av hva kjærlighet er. Slike sider er bare lureri skapt av svært kyniske personer. Hold deg langt, langt unna!!

I min ikke ubetydelige erfaring så fungerer det jo og da er det ikke lureri.

Klart det er svindlere der ute som driver sider med botter osv men slik jeg forstår dette konseptet gjelder det de veldig overfladiske sidene som fokuserer rundt sex og innehaverne satser på fulle folk som kommer hjem fra byen, tenker med kølla og registrerer seg på en tjeneste de normalt sett aldri ville blitt lurt inn i ved sine fulle fem.

Hinderet med datingsider er ikke firma eller siden i seg selv - hinderet er brukerne selv. De som er der på et "whim".

De som ikke søker kjærlighet, men bruker tjenesten som en måte å forsterke sitt eget ego hvor målet enten er å dyppe pikken i så mange som mulig eller bare føler seg bra når de får innboksen full av oppløftende meldinger selv om de selv er i et forhold.

Disse er det veldig mange av og jo lavere terskel kontaktsidene har for å registrere seg desto vanskeligere er det å skille ekte vare fra fake.

Så må man jo også lære seg å sortere bort de dårlige eplene. I disse moderne tider er det viktig å kunne sortere god info fra dårlig info.

Å kalle datingsider for svindel blir litt som å kalle finn.no for svindel fordi det jo er en del svindlere som bruker tjenesten, men realiteten er at det er lettere enn noen gang å få tak i noe brukt og billig fordi brukerbasen er stor og man lett søker i et stort geografisk område.

Vi vet jo alle at finn stort sett fungerer selv om noen brenner seg i ny og ne.

Problemet er antagelig heller at enkelte har vel høye forventninger og tror at søken skal gå av seg selv mens man forholder seg like defensive som i samfunnet ellers. I virkeligheten må man blottlegge seg på slike tjenester. Man må være ærlig og unngå å pynte på sannheter.

Jeg vet at mange unnlater å gi like mye info som de nok burde fordi se er flaue for om noen de kjenner skal komme over profilen. Sånt kan man ikke ta hensyn til om man ønsker å tiltrekke seriøse.

Alternativet er jo å henge på butikker og trakkassere hverandre, på uteplasser, på trening hvor man helst vil være i fred, på jobb eller skole og da være prisgitt den geografiske begrensningen det gir.

Man må da bruke masse tid (og til dels penger om man som man følger forventningene om at man skal prostituere kvinnen ved å dem alle opp med gratis underholdning og mat).

Dette slipper man jo i stor grad med datingsider.

(Jeg kan ikke uttale meg om tinder siden jeg aldri har brukt tjenesten - det hører vel til den yngre garden og jeg er den gamle grinebiteren som kanskje ikke helt skjønner greia)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...