Cthulhu Dawn Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Hva slags strøm kabel (tilkobling) skal man bruke til en s-ata HD? jeg har Chieftec BX kabinett med vanlig 360W strømforsyning. Jeg har kobla til S-ata kabelen. Har Asus A7N8X DELUXE hovedkort. EDIT: Trenger jeg en sånn ?`Skal ikke det være med i strømforsyninga da? ÅÅÅÅH! Endret 21. desember 2003 av Cthulhu Dawn Lenke til kommentar
SpiffSS Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Strømkontak til S-ata begynner vel snart å bli standard på psuer. Derfor er det endel S-Ata disker som har begge strømkontaktene. Dersom din disk ikke har det trenger du den omformeren du linker til Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Strømkontak til S-ata begynner vel snart å bli standard på psuer. Derfor er det endel S-Ata disker som har begge strømkontaktene. Dersom din disk ikke har det trenger du den omformeren du linker til akkurat det JEG hadde tenkt til å skrive Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg kjøpte for sikkerhets skyld en slik kabel som du linker til på microplex. Men når jeg åpnet PSU'en min var det direkte uttak på den, pluss at WD HDD hadde kontakt for vanlig 4-pins drevkabel. Ikke nok med det, men en helt lik omformer til den jeg hadde kjøpt fulgte med hovedkortet mitt (Abit AI-7). Med andre ord, 60 kroner rett i dass Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Nå har du en julegave extra å gi bort F-r-e-d-r-i-k Endret 21. desember 2003 av 1G FSB Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Asus A7N8X DELUXE hovedkort. Hvis du ikke har kjøpt hovedkortet ditt demo, fulgte det med en slik strømkabel for s-ata i bundel´n. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Asus A7N8X DELUXE hovedkort. Hvis du ikke har kjøpt hovedkortet ditt demo, fulgte det med en slik strømkabel for s-ata i bundel´n. nei det gjør det ikke Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Asus A7N8X DELUXE hovedkort. Hvis du ikke har kjøpt hovedkortet ditt demo, fulgte det med en slik strømkabel for s-ata i bundel´n. nei det gjør det ikke Synd for deg. Men jeg fikk... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Asus A7N8X DELUXE hovedkort. Hvis du ikke har kjøpt hovedkortet ditt demo, fulgte det med en slik strømkabel for s-ata i bundel´n. nei det gjør det ikke Synd for deg. Men jeg fikk... Ikke strømkonverter... bare selve den røde s-ata kabelen Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Ja! Bare den røde s-ata kabelen. Jeg har forresten Seagate harddisk. Endret 21. desember 2003 av Cthulhu Dawn Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ja helt riktig det er den kabelen du hadde link til. noen hardisker f.eks maxtor har uttak for standardkabel også da må man for all del ikke bruke begge to!! Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 ja helt riktig det er den kabelen du hadde link til. noen hardisker f.eks maxtor har uttak for standardkabel også da må man for all del ikke bruke begge to!! OK. Noen som vet om f.eks. biltema e.l. har slike kabler? ser at komplett ikke får den før om en stund... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå