Gå til innhold

Samsung 49" QLED Curved FreeSync C49HG90


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp kjøpt denne skjermen men er foreløpig veldig skuffet. Skjermen er jo svær men jeg føler jeg ikke får plass til mye, skrift er for stor (og også noe uklar, flyter litt rundt bokstaver for eksempel).

 

Oppløsningen er satt til 3840x1080 og 100% skalering og skjermkort er GeForce GTX1080.

 

Føles litt som alt er oppskalert, så enten er det en innstilling jeg ikke finner, eller så har jeg kjøpt den kjente katta i sekken...

 

Legger ved et skjermbilde av hele skjermen, så om noen har noen innspill enten på at ja dette ser riktig ut, eller har noen smarte tips hadde jeg satt stor pris på det :)

 

På forhånd takk for hjelpen.

 

post-425458-0-10979200-1552129369_thumb.jpg

Endret av Jørgen Andreassen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er sant, men samtidig virker det ikke helt riktig etter hva jeg kan se av diverse tester som ligger på Youtube, ser ut som det er bedre plass i høyden på dem, men kan jo være øynene som lurer meg :)

 

Merket for øvrig noe merkelig i går når jeg spilte BF5, plutselig begynte bildet å bli mye bedre, de første 5-6 gangene jeg spilte så var teksten veldig glorete og minimapen kunne man nesten ikke se på, så forandret dette seg plutselig uten at jeg gjorde noe, mystiske greier.

 

Spørs om det ikke blir bytte av skjerm da, blir for dårlig til jobbing.

Lenke til kommentar

Ja det er sant, men samtidig virker det ikke helt riktig etter hva jeg kan se av diverse tester som ligger på Youtube, ser ut som det er bedre plass i høyden på dem, men kan jo være øynene som lurer meg :)

 

Merket for øvrig noe merkelig i går når jeg spilte BF5, plutselig begynte bildet å bli mye bedre, de første 5-6 gangene jeg spilte så var teksten veldig glorete og minimapen kunne man nesten ikke se på, så forandret dette seg plutselig uten at jeg gjorde noe, mystiske greier.

 

Spørs om det ikke blir bytte av skjerm da, blir for dårlig til jobbing.

 

Synes for øvrig det er vanskelig å finne riktig skjerm som passer godt både til jobbing og casual spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...