Torstein Norum Bugge Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Shift X passer inn nær sagt hvor som helst – uten å se ut som en gedigen PC.DAGENS DINGS: Phanteks Evolv Shift X Perfekt spillmaskin til stua Lenke til kommentar
R1200CL Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 https://atechfabrication.com/ ? Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Trangt kabinett betyr ofte dårlig luftflyt som ofte betyr mer sus fra viftene... Jeg synes det er en dårlig ide å ha en støvsuger stående under tven. Hvordan scorer kabinettet på den fronten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Trangt kabinett betyr ofte dårlig luftflyt som ofte betyr mer sus fra viftene... Jeg synes det er en dårlig ide å ha en støvsuger stående under tven. Hvordan scorer kabinettet på den fronten? Dette var jeg også veldig spendt på. Varmeutvikling og støy i etterkant. Som en hovedgamer maskin er jeg ennå ikke overbevist om at kjøre iTX build er tingen. Det blir bare for smått og trangt, og ville tro det bli mere støy. Men for all del, fint det finnes på markedet for dem som vil prøve seg på dette. Lenke til kommentar
D2531VIA Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 "Riseren"? Kom igjen a, tek. Skal dere på liv og død lage merkelige nyord som "strålesporing" burde dere klare å oversette "riser" til forhøyer. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 "Bracketen" kunne med fordel vært _braketten_. Forøvrig fin artikkel. Lenke til kommentar
Raymond Brun Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Ærlig talt Torstein, eller skal jeg si Hei Torstein, Du ba om det denne klossen ser ut som noe lego ville ha produsert, eller verre Siemens-TV'er for 15 år siden. WFA (Wife Acceptance Factor) er nær 0 på denne, du bør slette ditt navn fra denne artikkelen i tilfelle du ser etter en fremtidig konemor - alt er søkbart på internettet nå om dagen og i all fremtid En slik styggedom passer best inn i ett nerdehjem, jeg er erfaren nok til å velge. Lenke til kommentar
frodenerd Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Kan på ingen måte se om dette kabinettet er lekkert. Bildene burde vist kabinettet skikkelig, uten at paneler og slikt er åpent. Hovedbildet i artikkelen viser ikke nok. Hvor stort er det? Skal det ligge eller stå? 1 Lenke til kommentar
fredovitsj Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 (endret) Hvorfor ha en stor, stygg og støyende maskin med dårlig ventilasjon i en TV-benk, når man heller kan strømme spill fra en fullblods spill maskin plassert i et annet rom? Endret 10. mars 2019 av fredovitsj Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 (endret) nevermind.... hadde vært fint med en test av dette kabinettet. Endret 10. mars 2019 av CaZpeR Lenke til kommentar
0laf Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Interessant artikkel, enig med ovenstående ^ 1 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Dama ville klikka om jeg prøvde å avskrive den der som "ikke prangene" på stereobenken Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Tror jeg hadde satset på Corsair 1 er mye pener å se på hvis det er utsende på en pc som er viktig så har den siste skrik av hardware på innsiden! .) Lenke til kommentar
FroZenThai Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Foreslår å gjøre som på TV, bruke hvit tekst med sort omkrets eller tilsvarende Lenke til kommentar
Torstein Norum Bugge Skrevet 14. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2019 Trangt kabinett betyr ofte dårlig luftflyt som ofte betyr mer sus fra viftene... Jeg synes det er en dårlig ide å ha en støvsuger stående under tven. Hvordan scorer kabinettet på den fronten? Hei! Noe av poenget med Shift og Shift X er å bruke vannkjøling, og ettersom jeg har både vannkjølt prosessor og GPU er ikke viftene noe problem overhodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå