KeyanZa Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Spill som jeg har spilt og likt. assassin creed odyssey Withcer Hitman Fallout kingdom come RDR Horizon zero dawn The last of us ghost recon wildlands Dark souls 3 Metal gear solid V, phantom pain De jeg kom på i farten, så er på utkikk etter f.eks et godt rpg spill, noen tips? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Uncharted 4 Uncharted: The Lost legacy Ellers har du sider som https://gameslikefinder.com/games-like-directory/ som er greie til å finne lignende spill basert på et du kjenner fra før. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 9. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2019 Takk for link, viste ikke om den siden Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Bloodborne... Hadde tenkt til å skrive det samme! Lenke til kommentar
K N Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Jeg spilte gjennom Subnautica på PC, men det finnes for PS4 og. Likte det godt! Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Spill som jeg har spilt og likt. assassin creed odyssey Withcer Hitman Fallout kingdom come RDR Horizon zero dawn The last of us ghost recon wildlands Dark souls 3 Metal gear solid V, phantom pain De jeg kom på i farten, så er på utkikk etter f.eks et godt rpg spill, noen tips? Nå var du heldig, mange av spillene du har likt tilhører serier med mange mange spill. Prøv noen flere assassins creed spill, mange å ta av. Witcher ja, kult spill, du burde teste særlig nr 3. Hitman. Finnes en god del spill der også. Fallout ja, kjempe bra. Men hvorfor stoppe der, test fallout 2 også! kjempe bra. PS. finnes enda nyere spill enn det også i den serien. Ok ok ok.... Det jeg skrev over er litt ironisk, Det kommer litt dårlig frem hvilke spill du har faktisk har spilt i disse seriene Men det som er tilfelle er at disse spillene tilhører serier med svært mange spill. Så kan jo være et sted å begynne når du leter etter nye spill? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 (endret) Prøvd Yakuza serien? Du har Yakuza 0 (en prequel) Yakuza Kiwami, en remake av det første spillet, Yakuza Kiwami 2, Yakuza 5 og 6. Tre fire og fem kommer etterhvert slik jdg har firstått det. EDIT: Ops, ser ut som 4'ern allerede er også på ps4 Endret 30. mars 2019 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå