Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Swiper gutter alle jenter til høyre på tinder?

Anbefalte innlegg

Det kan virke logisk at Tinder straffer dem som sveiper veldig mye venstre. Sånn sett kan det jo stemme for min egen del. Ofte har jeg sveipet veldig mye venstre, det har jeg også gjort i det siste. Så varierer det om det blir noen særlig matcher. Jeg vil si oppsettet mitt med bio og bilder er ganske bra. Har fått noen venner til å se på det. Akkurat nå har jeg veldig få matcher, men så har jeg da slettet og opprettet Tinder på nytt noen ganger.

Men hvordan kan dere være så veldig sikre på at algoritmene fungerer akkuratt sånn, dere som påstår det her? Jobber noen av dere for Tinder, og har sett algoritmene?

På den andre siden var det en jeg studerte med som virkelig dro inn masse matcher i bøtter og spann. Jeg diskurte Tinder noen ganger med ham, blant annet denne hypotesen. Han trodde ikke det stemte, han sveipet bare som gal til høyre og fikk hundrevis av matcher. Så skal det jo sies at han har godt over snittet bra drag på damer, uannsett om det er blant venner/bekjente, på byen, eller på Tinder.

Første gangen jeg lagde Tinder fikk jeg ingen som helst matcher. Da måtte jeg rett og slett slette og lage på nytt. Da kom det noen matcher. Det er jo heller ikke uvanlig at sånn error skjer i blant.

Jeg sier ikke at det ikke er sånn at Tinder nedpriorioriterer dem som sveiper høyre hele tiden, men jeg er bare ikke helt sikker.

Anonymous poster hash: 354bd...86d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo helt greit at en liker de fleste. For min del er det logisk at en forkaster bare de som er uaktuelle ut fra det man ser på bilder og tekst. Om det ikke er bilde eller tekst så er det ikke noe negativt å si om personen så da er vedkommende fortsatt aktuell. For andre igjen så vil de vurdere det som for lite info og forkastes av den grunn.

Lenke til kommentar

Kommentartråden vår stammer fra en som ikke er TS, men Jint sitt innlegg;

Og her skriver du nemlig: "så da er det eneste logiske at du gjør noe galt."

Dette stemmer ikke. Ja, det er sikker mulig å finne noen for mange (ikke alle vel å merke) men tinder er DEFINITIVT ikke verktøyet for det. Og det at du fremdeles påstår at det er tilfellet viser hvor lite kunnskap du har som menns opplevelse på tinder og hvordan appen er helt forskjellige verder for de forskjellige kjønnene av relativt sammenlignbart "gjennomsnittlig" utseende.

Dette er hva jeg svarer til. Du tar feil, når du sier at den eneste grunnen til at han får 0 matches er fordi HAN gjør noe feil.

Beklager, men hvis det lukter dritt overalt du drar så burde du sjekke skoa dine, ikke skylde på folk som tilfeldigvis er i nærheten av deg. Det er ikke kvinner eller tinder sin feil at han ikke har draget og gjør noe feil, det er ikke deres ansvar å ta til høyde for sånt, det er hans ansvar å forbedre seg så det ikke skjer om og om igjen. 

Før man klager over hvorfor ting ikke funker så må man ta en ordentlig titt i speilet.

Lenke til kommentar

Tinder funker sånn etter appen ble populær hos jenter som horer seg ut, de sveiper jo høyre på alle for å få noen tapere som er villig til å betale for snapchatten hennes og bilder og videoer og sånt tull. Stopper også spammere fra å plage aktive brukere, jo mer du sveiper til høyre jo flere døde profiler vil du få se (for du forteller jo appen at du er desperat etter matches). 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager, men hvis det lukter dritt overalt du drar så burde du sjekke skoa dine, ikke skylde på folk som tilfeldigvis er i nærheten av deg. Det er ikke kvinner eller tinder sin feil at han ikke har draget og gjør noe feil, det er ikke deres ansvar å ta til høyde for sånt, det er hans ansvar å forbedre seg så det ikke skjer om og om igjen. 

Før man klager over hvorfor ting ikke funker så må man ta en ordentlig titt i speilet.

Jeg har aldri sagt at det er Tinders feil eller ansvar. Jeg advokerer simpelt at han ikke skal kaste bort mer av tiden sin på Tinder, da det ikke er veldig mye mange kan gjøre for å endre resultatene.

Lenke til kommentar

Problemet med tinder, er at gutter, velger bort de som er helt uaktuelle, og velge de som kan være aktuelle.

Jenter velger bare de som ser ut som om de er laget av marmor og bor på gymmen. Disse gir faen i ei 7/10 jente, og aviser jenta, og slik går syklusen.

Selv jeg som har hatt noe suksess med tinder, så vil jeg si at det er bortkastet tid. Er lettere å få date/ligg/kjæreste på andre måter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...