AnonymDiskusjon Skrevet 9. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2019 Vel, du fikk vist døde profiler fordi du svipet høyre på dem alle. Da vil appen begynne å vise deg profiler som ikke har vært aktive på lenge og du vil da få lite til ingen matches, sjansene er store mange av de ikke bruker tinder lenger. Vær mer selektiv neste gang. Jeg var selektiv til å begynne med. Da fikk jeg ingen matcher. Jeg kommer til å prøve igjen når jeg har fått tatt noen bedre bilder. Anonymous poster hash: 1cafd...c64 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2019 Tips til å ta bra bilder? Ser faen ikke ut på bilder 99% av tiden. Ellers, jeg sveiper kun på de jeg anser som aktuelle for forhold og ikke poser med alkohol på alle bildene. Så langt 1 match med en bot. Hyggelig bot skal sies, men likevel relativt deprimerende Anonymous poster hash: 6cbb6...d53 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Det er som å bli sint på fisken for at du ikke vet hva du gjør når du fisker og bråker masse og skremmer fisken vekk. Tinder er faktisk satt opp slik at hvis du sveiper høyre på alle så får du se langt flere profiler ja, men da som sagt også profiler som for lenge siden er deaktiverte. Folk tror feilaktig at hvis de bare sier ja til alle så blir det enklere, sånn funker ikke tinder. Tror det er for å stoppe spammere og jentene som horer seg ut på tinder. Hva er det du snakker om? Hva er det som får deg til å tro han du svarte til var sint? Det har ingenting med om du er sint eller ikke å gjøre. Du snakker om ting du tydeligvis overhode ikke har et snev av peiling på. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Vil tro jeg liker 2/3 og fjerner 1/3. De uten bilder er rett på nei. Men nå skal det sies at jeg tror de fleste (ubevist) bruker tinder som en slags bekreftelse på seg selv. Selv tror jeg ikke jeg finner drømmedama der, og skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å være der. Jeg er også allfor lite frampå når jeg får matcher. Har pr nå ca 150-160 match, men har vell bare skrevet til 1/3. Av de jeg har skrevet til svarer bare halvparten. Desutten opplever jeg at samtalene dør ut dersom man ikke får flyttet dem over på andre arena (f.eks snapchat). Problemet da er at mange tror du kun vil ha snapchat fordi du skal sende bilder av kølla. Den beste måten er nok å treffe potensielle partnere ute i det daglige livet og heller bare se om man har en god kommunikasjon som kan føre til noe seriøst Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 - Kun skal ha reisepartner Ikke meningen å hijacke tråden, men har det der fungert for noen? Jeg reiser mye alene og noengange har jeg da tenkt at jeg egentlig godt kunne hatt selskap bare de selv betaler flybilletten, hotel er jo allerede betalt, men jeg har altid droppet det igjen da jeg tenker det er større sandsynlighet for at det kan bli ukomfortabelt for begge. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Hvordan spotter man bots? Ikke så vanskelig Ofte engelske navn, bilder hentet rett fra en modell's instagram. Også sender de deg link til en eller annen nettside du er så heldig å få tilgang til. For en pris selvfølgelig ,- 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Tips til å ta bra bilder? Ser faen ikke ut på bilder 99% av tiden. Ellers, jeg sveiper kun på de jeg anser som aktuelle for forhold og ikke poser med alkohol på alle bildene. Så langt 1 match med en bot. Hyggelig bot skal sies, men likevel relativt deprimerende Anonymous poster hash: 6cbb6...d53 Få andre til å ta bilder av deg, har du en kompis eller venninne som har mer hell i gamet som du kan få personlige tips fra? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Hva er det du snakker om? Hva er det som får deg til å tro han du svarte til var sint? Det har ingenting med om du er sint eller ikke å gjøre. Du snakker om ting du tydeligvis overhode ikke har et snev av peiling på. En metafor. Hørt om dem? Veldig nyttige når du skal få frem ett poeng. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Vil tro jeg liker 2/3 og fjerner 1/3. De uten bilder er rett på nei. Men nå skal det sies at jeg tror de fleste (ubevist) bruker tinder som en slags bekreftelse på seg selv. Selv tror jeg ikke jeg finner drømmedama der, og skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å være der. Jeg er også allfor lite frampå når jeg får matcher. Har pr nå ca 150-160 match, men har vell bare skrevet til 1/3. Av de jeg har skrevet til svarer bare halvparten. Desutten opplever jeg at samtalene dør ut dersom man ikke får flyttet dem over på andre arena (f.eks snapchat). Problemet da er at mange tror du kun vil ha snapchat fordi du skal sende bilder av kølla. Den beste måten er nok å treffe potensielle partnere ute i det daglige livet og heller bare se om man har en god kommunikasjon som kan føre til noe seriøst Prøv å være mer frempå, ikke på en creepy måte, men de som får min oppmerksomhet er de som virker interessert i hvem jeg er som person, ikke bare om å få flere bilder av meg så kjapt som mulig så de kan bekrefte at jeg ikke er en catfish. Jeg sverger, en dude skrev jeg navnet på en lapp og sendte bilde av meg ved siden av, skjønner at det er vanskelig å tro på meg men hva skal jeg gjøre? Møte opp med denne duden jeg såvidt kjenner som ikke tror at jeg er meg selv engang bare for å bevise noe? Skjer ikke. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 En metafor. Hørt om dem? Veldig nyttige når du skal få frem ett poeng. Utdyp. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2019 https://youtu.be/lddOBxOOv_8 Han her forklarer Tinder ganske greit. Da skjønner jeg hvorfor jeg ikke får matcher. Anonymous poster hash: 48c62...759 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Han her forklarer Tinder ganske greit. Da skjønner jeg hvorfor jeg ikke får matcher. Anonymous poster hash: 48c62...759 Haha! ja det forklarer jo en hel del. Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Som jeg sa, når gutter bare liker masse jenter så funker det ikke. Vær veldig selektiv, det å bare si ja til mange gir deg ikke høyere sjanser... 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Utdyp. https://no.wikipedia.org/wiki/Metafor Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 https://no.wikipedia.org/wiki/Metafor Jeg vet hva en metafor er, men siden du ikke klarer å argumentere for din egen metafor, så kan vi vel begge si oss enig at den var dårlig. Fisken i "metaforen" din er åpenbart damene. En fiskestang kan være tinder da det er et redskap for å anskaffe angivelig fisk. Men i metaforen din er man blitt sint på fisken og du snakker om at det skader sjansene hans ved å skremme vekk fisken. Når han du svarer til hverken er sint på fisken eller stang, og når jeg påpeker dette svarer du med at det er en metafor. En metafor du tydeligvis ikke er i stand til å selv skjønne. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 (endret) Skjønner du virkelig hva en metafor er? For det virker ikke sånn. Du vet at jeg vet TS ikke er en fisker og at alle kvinner er fisker, hvorfor antar du at når jeg skriver sint så mener jeg at TS er sint? Det er en METAFOR, hele setningen, ikke bare fisken. Endret 10. mars 2019 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Skjønner du virkelig hva en metafor er? For det virker ikke sånn. Du vet at jeg vet TS ikke er en fisker og at alle kvinner er fisker, hvorfor antar du at når jeg skriver sint så mener jeg at TS er sint? Det er en METAFOR, hele setningen, ikke bare fisken. Kommentartråden vår stammer fra en som ikke er TS, men Jint sitt innlegg; Hvordan i alle dager bruker man tinder riktig? Uansett hva man skriver, hvor mange bilder, linka med instagram, swiper hver dag. 0 matcher, og jeg er ikke stygg. Og her skriver du nemlig: "så da er det eneste logiske at du gjør noe galt." Dette stemmer ikke. Ja, det er sikker mulig å finne noen for mange (ikke alle vel å merke) men tinder er DEFINITIVT ikke verktøyet for det. Og det at du fremdeles påstår at det er tilfellet viser hvor lite kunnskap du har som menns opplevelse på tinder og hvordan appen er helt forskjellige verder for de forskjellige kjønnene av relativt sammenlignbart "gjennomsnittlig" utseende. Dette er hva jeg svarer til. Du tar feil, når du sier at den eneste grunnen til at han får 0 matches er fordi HAN gjør noe feil. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Hva betyr å sveipe til høyre og venstre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Registrerte bruker på tinder for noen timer siden, har enda ikke lastet opp bilder eller laget noen bio, altså en helt anonym bruker, men har allerede 99+ som har likt profilen min. Hva er greia? Hvis man liker alle på tinder, ødelegger ikke det litt selve konseptet? Tinder har et ratio system, så dersom du sviper høyre eller venstre for mange ganger blir du "straffet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå