AnonymDiskusjon Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Registrerte bruker på tinder for noen timer siden, har enda ikke lastet opp bilder eller laget noen bio, altså en helt anonym bruker, men har allerede 99+ som har likt profilen min. Hva er greia? Hvis man liker alle på tinder, ødelegger ikke det litt selve konseptet? Anonymous poster hash: 96d68...ac1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Noen gjør det, noen gjør det ikke. Alle gjør ikke det samme. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Du må jo være full av mannskit Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Høres ut som bots spør du meg. De bryr seg ikke de om du har 0 info, de vil bare ha pengene dine. Ellers, hvis du liker alle, så nedprioriterer algoritmene deg, så ikke smart. Si nei til de fleste, bare ja til noen veldig få. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2019 99+ har "likt" profilen din, hva betyr det? Du må vel like folk for å se om det blir match. Så matcher du med alle du liker? Jeg er gutt og får veldig få matcher. Er nok ikke pen nok for tinder. Jeg spurte en av de få jeg matchet med, som faktisk svarte meg, hvor mange matcher hun hadde. 790stk hadde hun da. Hun hadde et helt normalt utseende. Jeg slettet da tinder, og kommer ikke til å bruke det igjen. Anonymous poster hash: 48c62...759 7 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 (endret) Bruker du tinder riktig kan du få masse napp. Livet er urettferdig. Ikke meld deg ut av den grunn a. Endret 9. mars 2019 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Bruker du tinder riktig kan du få masse napp. Livet er urettferdig. Ikke meld deg ut av den grunn a. Hvordan i alle dager bruker man tinder riktig? Uansett hva man skriver, hvor mange bilder, linka med instagram, swiper hver dag. 0 matcher, og jeg er ikke stygg. Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 99+ har "likt" profilen din, hva betyr det? Du må vel like folk for å se om det blir match. Så matcher du med alle du liker? Tinder informerer deg hvor mange som har likt deg for å få deg til å kjøpe gull så du kan se hvem. Ellers vil jeg si ja. Er en del som har adoptert "Sveip høyre på alle. Gå gjennom de etterpå når vi har matchet". Opplever vel at de får flere treff på den måten enn når de er selektive. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Sveiper venstre på alle som: - Kun har bilde av ansiktet, for det er tydeligvis ikke plass til resten - Har ingen bio - Er par på leting etter horeri - Er så ung at jeg husker tiden da de ikke engang var født, som om det var i går. - Kun skal ha reisepartner - Er ute etter ONS Det er få, men gode matcher. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2019 Jeg var på tinder i fjor en kort periode. Jeg liket alle profiler uten bilde, samt de med bilde jeg likte. Man kan jo bli positivt overrasket når det kommer et bilde på plass etterhvert. Samt at jo bedre man liker et menneske jo bedre ser de ut i dine øyne. Men jeg var jo såpass kresen da, at selv med endel matcher (ca 500, hvorav mesteparten var med bilde altså) så krevde jeg at jenta skulle skrive først. Og ho som gjorde det, og som var frempå er ho jeg er sammen med nå. Ei fantastisk jente ? De fleste jenter skriver aldri først, og er man så redd for å si noe så hadde man aldri overlevd i et forhold med meg ? Kan jo være noen jenter tenkte det samme motsatt vei, men det er mer forventet/normalen at gutten sender første melding. Og jeg er ikke normalen? Anonymous poster hash: 5e128...796 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Hvordan i alle dager bruker man tinder riktig? Uansett hva man skriver, hvor mange bilder, linka med instagram, swiper hver dag. 0 matcher, og jeg er ikke stygg. Det er ett eller annet du gjør feil, byr du på deg selv overhode? Ja du swiper og har bilder osv men hva har du skrevet? Når du først skriver med en jente så er det ikke gitt at du får henne heller, du må jo fortsette å holde på til du møter noen som vil ha deg også, og det at det ikke finnes noen for deg tror jeg ikke noe på, så da er det eneste logiske at du gjør noe galt. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 (endret) Tinder brukes vel ikke til dating, og det har vel alle forstått. Endret 9. mars 2019 av Riktig Lønn Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Kan fint brukes til dating, men ikke med den tankegangen tror jeg. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2019 Jeg sveipet til høyre på alle jentene i den korte perioden jeg forsøkte Tinder. Fikk så få matcher at det var meningsløst å vurdere profilene. Anonymous poster hash: 1cafd...c64 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Vel, du fikk vist døde profiler fordi du svipet høyre på dem alle. Da vil appen begynne å vise deg profiler som ikke har vært aktive på lenge og du vil da få lite til ingen matches, sjansene er store mange av de ikke bruker tinder lenger. Vær mer selektiv neste gang. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Jeg sveiper faktisk alle de jeg liker til høyre, samt de uten bilde. Så hvis du er mindre pen har du altså bedre sjanse på match med meg uten bilde. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 99+ har "likt" profilen din, hva betyr det? Du må vel like folk for å se om det blir match. Så matcher du med alle du liker? Jeg er gutt og får veldig få matcher. Er nok ikke pen nok for tinder. Jeg spurte en av de få jeg matchet med, som faktisk svarte meg, hvor mange matcher hun hadde. 790stk hadde hun da. Hun hadde et helt normalt utseende. Jeg slettet da tinder, og kommer ikke til å bruke det igjen. Anonymous poster hash: 48c62...759 Det er bare til å ta tusenvis av bilder av deg selv, så kan du nok finne ett som ser bra ut, slik som andre gjør. Lenke til kommentar
Diamond95 Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Har vært singel i to år nå og bruker tinder stadig. Swiper mye høyre, men også en del venstre. Jenter som bare har selfies på baderommet og fylla/ festebilder er raskt venstre. Jenter som har bilder av seg selv i naturen, eller at de er ute å gjør noe derimot er mye mer interessant for min del. låner lista litt lenger oppe her Sveiper venstre på alle som:- Kun har bilde av ansiktet, for det er tydeligvis ikke plass til resten- Har ingen bio- Er par på leting etter horeri- Kun skal ha reisepartner- Er ute etter ONS - bilder i bikini og treningstøy hvor de viser frem kroppen sin - bare fest og fyllabilder Jenter med bilder av seg selv i friluftsliv og bilder med litt humor i er etter min mening mye mer attraktive. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Det er ett eller annet du gjør feil, byr du på deg selv overhode? Ja du swiper og har bilder osv men hva har du skrevet? Når du først skriver med en jente så er det ikke gitt at du får henne heller, du må jo fortsette å holde på til du møter noen som vil ha deg også, og det at det ikke finnes noen for deg tror jeg ikke noe på, så da er det eneste logiske at du gjør noe galt. Du tar feil. Menn og damer på tinder opplever volt forskjellige apper. Noen menn er det overhode ikke vits å forsette på tinder. Eneste de opplever er å kaste bort tiden sin, det er ikke sunt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Du tar feil. Menn og damer på tinder opplever volt forskjellige apper. Noen menn er det overhode ikke vits å forsette på tinder. Eneste de opplever er å kaste bort tiden sin, det er ikke sunt. Det er som å bli sint på fisken for at du ikke vet hva du gjør når du fisker og bråker masse og skremmer fisken vekk. Tinder er faktisk satt opp slik at hvis du sveiper høyre på alle så får du se langt flere profiler ja, men da som sagt også profiler som for lenge siden er deaktiverte. Folk tror feilaktig at hvis de bare sier ja til alle så blir det enklere, sånn funker ikke tinder. Tror det er for å stoppe spammere og jentene som horer seg ut på tinder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå