meg0709 Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Jeg holdt også på å foreslå psu bytte, i tektsen over så står det at han bytta psu for 5-6måneder siden men lengre ned så står det at problemet har vært der i snart ett år så da er jo spørsmålet, kom det etter psu bytte eller var det der før også? Og som sagt over, hvilke psu er det snakk om(begge to). Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 10. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2019 da er det hvertfall ikke skjermkortet sin skyld hvordan PSu har du? Fractal Design Integra M 750w - Står også i signaturen, men er grå-tekst så er ikke så lett og se tror jeg. Kjøpte den bare for et parr mnd siden ettersom en 850w psu begynte og feile for meg. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 10. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2019 Jeg holdt også på å foreslå psu bytte, i tektsen over så står det at han bytta psu for 5-6måneder siden men lengre ned så står det at problemet har vært der i snart ett år så da er jo spørsmålet, kom det etter psu bytte eller var det der før også? Og som sagt over, hvilke psu er det snakk om(begge to). Har coil-whine på 1070'ien fra før av, da jeg byttet fra 850w psu til min nåværende 750w psu skiftet coil-whine lyden fra høy til lav.. Var noe feil med 850w' psuen. Men jeg har fortsatt coil-whine på 1070 bare mye mindre etter jeg byttet, men jeg gir ikke opp kampen med og finne den forbaskede feilen i pcen. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Luretrikset her er å kjøre heaven benckmark med instillinger som gir HØY fps (lager mye coilwhine) over natta. Bruker å bedre seg etter en slik økt. Ellers er det du beskriver helt "normalt" Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 11. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2019 (endret) Luretrikset her er å kjøre heaven benckmark med instillinger som gir HØY fps (lager mye coilwhine) over natta. Bruker å bedre seg etter en slik økt. Ellers er det du beskriver helt "normalt" Fått høre det og stress-teste noe hinnsides kan ha positive effekter. Sitter opp til 3 nå, men får gjøre det i dag når jeg etter jobb edit: Liker ikke og la pcen bare jobbe uten og moderere temperaturer. Endret 11. mars 2019 av MultiGamerClub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå