Hamsterino Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Kan man fremdeles spille Morrowinds hovedhistorie med Tribunal-plugin på? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 jepp.. tribunal er bare en ekstra by som du kan "teleporterest" til når du ønsker for å gjøre noen diverse nye quest.. men det er en fin by ! Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 huff gleder meg til 30 januar, game of the year edition til xbox, sikle sikle, MR_T Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Er byen Tribunal veldig stor da? Er det verdt å betale noen hundrelapper for en ekstra by? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Vel tenk om det var Oslo du skulle kjøpe (det er dyrere ) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Det kommer noen morsomme folk og angriper deg, da. Anyhoo, kjøp GOTY-edition med en gang, får neppe Tribunal og Bloodmoon sammen så billig allikevel. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hva slags morsomme folk?? (morsomme folk ) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Mournhold, byen i Tribunal er ikke så veldig stor, men den er vel verdt penga, men jeg ville nok valgt Bloodmoon Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Mournhold er diger syns nå jeg! Den har fin arkitektur og er ryddig. Bygningene er pene og matcher hverandre. Selve byen er delt i 4-5 deler. For å komme til hver del må man gjennom digre porter! Det er også sewer (tunneler) under selve byen, så mao er det mye å utforske Endret 21. desember 2003 av CobraM Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Høres fett ut.. *gleder seg mer til jeg kan kjøpe Moprowind* Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Morrowind 'Game of the Year' til pc. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ja, velg GOTY Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Tribunal er ikke bare en ekstra by, men en helt egen historie også. Det er et kjempedigert plot som begynner i det stille men utvikler seg etterhvert til en kamp mellom guder. Det utspiller seg i og under Mournhold. Anbefales for historien sin del..Du får også endel fete våpen og armor du kan ta med deg tilbake til Morrowind. Men Bloodmoon er sikkert større og bedre det, har ikke prøvd den. Endret 21. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Gleder meg til morrowind(får det i januar) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hvorfor venter du til Januar? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg hadde hørt at det ikke gikk an å ha på begge spillene samtidig. At Morrowindhistorien kobler ut når du setter på tribunalhistorien. Du kan velge om du skal ha på begge, eller bare en av dem på PC-versjonen. Skal begynne på Morrowind etter at jeg har rundet Splinter Cell igjen. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jeg har tribunal nå.. jeg spiller den vanlige morrowindhistorien uten noen problem annet en de "morsomme" folka som til tider kan være litt irriterendes Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hva slags "morsomme" folk? Ble nysgjerrig nå.. Kjøpte morrowind for en stund siden, men la det bort for en eller annen grunn. Begynte igjen når det ble ferie og nå vil jeg ha mer. Så jeg står å holder i Tribunal og Bloodmoon på Ram&Rom om dagene.. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 det er spoilers.. du skal få en pm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå