Hedonism Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Jeg vurderer å gå over til Telia X som eneste mobilabonnement, bruke datasim i en mobil bredbåndsruter som skal stå som midlertidig internett i ett hus vi eier og en tvillingsim som vekselvis skal brukes i en iPad eller en backupmobil. Når jeg har brukt tvillingsim fra Telenor tidligere (via Talkmore) så har alle samtaler gått rett til mobilsvar når jeg har hatt tvillingsim'en i iPad'en og jeg lurer på om det samme skjer med tvillingsim-løsningen til Telia? Noen som har erfaring med dette. Telia sin kundeservice sa det skal gå fint med tvillingsim fra dem i en iPad første gang jeg spurte men når jeg skulle bestille dette så sa en annen kundebehandler at det ville bli problem og at jeg kun bør bruke datasim i en iPad. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) Man kan ikke foreta 3G/4G/GSM samtaler på en ipad. Det er heller ingen dialer på ipad. Med ordinært sim kort i ipad kan man fremdeles bruke kun data. Endret 8. mars 2019 av syar2003 1 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 8. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) Man kan ikke foreta 3G/4G/GSM samtaler på en ipad. Det er heller ingen dialer på ipad. Det vet jeg, jeg trenger kun data-tilkoblingen. Men Telia vil ikke gi meg mer enn ett datasim, derav ønsker jeg å bruke tvillingsim som en ekstra datasim. Om det fungerer som tvillingsim fra Telenor (sist jeg testet) og alle anrop til hovedsim-kortet slutter å fungere mens tvillingsim'en står i en iPad så vil ikke løsningen jeg har tenkt ut fungere. Endret 8. mars 2019 av Hedonism Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 jeg har prøvd tvillingsim i modem/ipad i over en mnd nå. hovedsim tar inn anrop som normalt. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 8. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2019 jeg har prøvd tvillingsim i modem/ipad i over en mnd nå. hovedsim tar inn anrop som normalt. Supert, var det jeg håpet på. Da blir det å flytte hovednummeret mitt til Telia og bestille data- og tvillingsim. Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Supert, var det jeg håpet på. Da blir det å flytte hovednummeret mitt til Telia og bestille data- og tvillingsim. spør pent om å få samme kampanjepris på datasim som du får på tvilling så får du sikkert det KS ville endre til datasim og kreditere meg forskjellen 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) Ja, du må sørge for at hovedsim kortet er operativt i en telefon da ipad avviser calls. Endret 8. mars 2019 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå