Harald Brombach (digi.no) Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Windows-oppdatering som skal gi mer fart, senker grafikkytelsen i visse spill Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Lemmesee'fahgeddisrite... En fiks som skal redusere reduksjoner av ytelse etter tidligere fikser, reduserer ytelsen. Fiks-fiks for reduksjon av reduksjon, reduserer... Hmm...-1 * -1 * -1 = -1? Nei... En reduksjon av en reduksjon av en reduksjon. Reductception. Lenke til kommentar
Harald Brombach (digi.no) Skrevet 8. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2019 Lemmesee'fahgeddisrite... En fiks som skal redusere reduksjoner av ytelse etter tidligere fikser, reduserer ytelsen. Fiks-fiks for reduksjon av reduksjon, reduserer... Hmm... -1 * -1 * -1 = -1? Nei... En reduksjon av en reduksjon av en reduksjon. Reductception. Jepp, det var ganske klønete skrevet. Bedre nå? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Blant annet aktiverer den på visse pc-er «Reptoline» Uansett hvor naturstridig det enn måtte virke, det er Retpoline som er riktig staving. (Avledet av "Return trampoline".) 1 Lenke til kommentar
Harald Brombach (digi.no) Skrevet 8. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2019 Uansett hvor naturstridig det enn måtte virke, det er Retpoline som er riktig staving. (Avledet av "Return trampoline".) Takk! Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Ingen årsak - jeg har irritert meg over det ordet i et år allerede ... Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) Jepp, det var ganske klønete skrevet. Bedre nå? Jeg synes det var fint skrevet, det sendte meg på en filosofisk rundreise! Edit: men det er lettere å lese nå. Endret 8. mars 2019 av tommyb 1 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Nåh. Her er en grunn til at jeg ikke liker Win10. Denne KB er med andre ord en ‘funksjonsoppdatering’. -I så fall ville jeg ønske å fravelge den, som man kunne i feks Win7. -I Win10 MÅ man installere den, for så i etterkant manuellt avinstallere den. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå