Espp Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 ^Takk, du svarte 100% riktig for meg Lenke til kommentar
Pizza3333 Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Er for mange halv ferdige spill som blir sluppet i dag med altfor kort campaign. Bra at de tar seg tid. Blir bra, det er garantert. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 (endret) Etter Witcher 2 og 3 kan disse gjøre nærmest hva de vil. Jeg stoler på at de gjør riktige valg for spillet og jeg kjøper cyberpunk uansett. Om det viser seg å være ræva så får jeg heller være skeptisk til neste spill fra de Endret 9. mars 2019 av barezell Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Vent, vent, vent.. Er det Geralt som voicer den nye videon? Joggu var det det gitt . Håper mannen spiller en liten rolle i cyberpunk også. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Joggu var det det gitt . Håper mannen spiller en liten rolle i cyberpunk også. Cyber Punk 2077. Er satt i samme univers som Witcher bare mange hundre år frem i tid. Det er min teori. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Og Geralt lever fortsatt?!?! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Og Geralt lever fortsatt?!?! Wichere lever lenge, ellers så har han brukt en av de magiske portalene til å dra fremover i tid. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Cyber Punk 2077. Er satt i samme univers som Witcher bare mange hundre år frem i tid. Det er min teori. Universene henger sammen ja. Trenger ikke komme med noen spoilere. Men spiller man witcher 3 er det en quest som nesten uten tvil henger sammen med cyberpunk. Lenke til kommentar
emva Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Joggu var det det gitt . Håper mannen spiller en liten rolle i cyberpunk også. Mest sannsynligvis ikke, men Doug Cockle (stemmen til Geralt i 1,2 og 3ern) kan kanskje. Wichere lever lenge, ellers så har han brukt en av de magiske portalene til å dra fremover i tid. Vesemir er sagt til å være "at least a few centuries old". Universene henger sammen ja. Trenger ikke komme med noen spoilere. Men spiller man witcher 3 er det en quest som nesten uten tvil henger sammen med cyberpunk. Cyber Punk 2077. Er satt i samme univers som Witcher bare mange hundre år frem i tid. Det er min teori. Nope, ikke i samme univers, men Ciri kan reise mellom univers naturlig, andre (en håndfull personer) kan bare finne portaler. Finnes en video "Cyberpunk 2077, as told by Ciri" som tar å "mixer og trixer" 3ern og div CP2077 video ganske bra. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 (endret) Mest sannsynligvis ikke, men Doug Cockle (stemmen til Geralt i 1,2 og 3ern) kan kanskje. Vesemir er sagt til å være "at least a few centuries old". Nope, ikke i samme univers, men Ciri kan reise mellom univers naturlig, andre (en håndfull personer) kan bare finne portaler. Finnes en video "Cyberpunk 2077, as told by Ciri" som tar å "mixer og trixer" 3ern og div CP2077 video ganske bra. Hører jo lett at det er han som er stemmen til geralt som snakker i den videoen. Når det kommer til om witcher spillene og cyberpunk foregår i samme verden, blir jo det litt spekulasjoner. Ja det er ikke på samme "planet" nei. Men som du selv sier reiser Ciri mellom forskjellige verdener/univers/planeter. SPOILER når hun forteller hun gjemte seg i en verden hvor alle hadde flyvende biler og metall i hode til å snakke med hverandre, trenger man ikke trekke helt ville konklusjoner for å tenke at hun var innom Cyberpunk "universet". Muligen ikke "offesielt" men 100% som en easter egg rettet mot cyberpunk. Endret 13. mars 2019 av GrinderX9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå