Gå til innhold

– Arbeidet med Cyberpunk 2077 er langt fra over

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter Witcher 2 og 3 kan disse gjøre nærmest hva de vil. Jeg stoler på at de gjør riktige valg for spillet og jeg kjøper cyberpunk uansett. Om det viser seg å være ræva så får jeg heller være skeptisk til neste spill fra de :p

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Cyber Punk 2077. Er satt i samme univers som Witcher bare mange hundre år frem i tid.

Det er min teori.

Universene henger sammen ja. Trenger ikke komme med noen spoilere. Men spiller man witcher 3 er det en quest som nesten uten tvil henger sammen med cyberpunk.

Lenke til kommentar

Joggu var det det gitt :D . Håper mannen spiller en liten rolle i cyberpunk også.

Mest sannsynligvis ikke, men Doug Cockle (stemmen til Geralt i 1,2 og 3ern) kan kanskje.

Wichere lever lenge, ellers så har han brukt en av de magiske portalene til å dra fremover i tid.

Vesemir er sagt til å være "at least a few centuries old".

Universene henger sammen ja. Trenger ikke komme med noen spoilere. Men spiller man witcher 3 er det en quest som nesten uten tvil henger sammen med cyberpunk.

Cyber Punk 2077. Er satt i samme univers som Witcher bare mange hundre år frem i tid.

Det er min teori.

Nope, ikke i samme univers, men Ciri kan reise mellom univers naturlig, andre (en håndfull personer) kan bare finne portaler.

Finnes en video "Cyberpunk 2077, as told by Ciri" som tar å "mixer og trixer" 3ern og div CP2077 video ganske bra.

Lenke til kommentar

Mest sannsynligvis ikke, men Doug Cockle (stemmen til Geralt i 1,2 og 3ern) kan kanskje.

Vesemir er sagt til å være "at least a few centuries old".

Nope, ikke i samme univers, men Ciri kan reise mellom univers naturlig, andre (en håndfull personer) kan bare finne portaler.

Finnes en video "Cyberpunk 2077, as told by Ciri" som tar å "mixer og trixer" 3ern og div CP2077 video ganske bra.

Hører jo lett at det er han som er stemmen til geralt som snakker i den videoen.

Når det kommer til om witcher spillene og cyberpunk foregår i samme verden, blir jo det litt spekulasjoner. Ja det er ikke på samme "planet" nei. Men som du selv sier reiser Ciri mellom forskjellige verdener/univers/planeter. SPOILER når hun forteller hun gjemte seg i en verden hvor alle hadde flyvende biler og metall i hode til å snakke med hverandre, trenger man ikke trekke helt ville konklusjoner for å tenke at hun var innom Cyberpunk "universet". Muligen ikke "offesielt" men 100% som en easter egg rettet mot cyberpunk.

Endret av GrinderX9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...