AfterGlow Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 CD Projekt RED snakker om utviklingen av spillet i ny video.– Arbeidet med Cyberpunk 2077 er langt fra over Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Er lei av å høre om at det ikke er ferdig vi "vet" det så skriv om noe annet begynner å bli lei av hele spillet pga den massive dekningen av et spill som ikke er ferdig lol 3 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Stor sjanse for at det blir et neste generasjons spill med andre ord? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Det går helt fint. Har all tiltro til denne gjengen her. Bruk tiden goodt, har god tid og plenty med nytt og gammelt å kose meg med i mellomtiden 6 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Stor sjanse for at det blir et neste generasjons spill med andre ord? Jeg håper i grunn det. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Det håper jeg også. Ville vært veldig veldig bra for PC om det ble laget til et par nyere konsoller. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Vent, vent, vent.. Er det Geralt som voicer den nye videon? 1 Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Er lei av å høre om at det ikke er ferdig vi "vet" det så skriv om noe annet begynner å bli lei av hele spillet pga den massive dekningen av et spill som ikke er ferdig lol Her, du mistet disse: , . . . 6 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Den som venter på noe godt..... Kremt. Anthem og Fallout 76 Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Må jo leve i håpet mister Guybrush. Kan ikke dømme det før det er ute Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Tipper det blir et lanseringsspill ved neste konsollgenerasjon jula 2020. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Den som venter på noe godt..... Kremt. Anthem og Fallout 76 Tjaa, nå er jo selskapet kjent for å gjøre ting litt i sitt eget tempo. Det samme kan sies om Bethesda også selvfølgelig, men har mer tro på dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Ett spill jeg faktisk ville turt å forhåndsbestille. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Jeg håpa på 2019 release men er nok ikke noe før tidligst 2020 etter denne infoen. Kanskje de implemterer en 3rd person view variant av noe slag. Er litt døll og få masse klær våpen og aldri få sett dem ingame utenom i inventory screen cutscenes. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Må jo leve i håpet mister Guybrush. Kan ikke dømme det før det er ute Prater om? Sitter og spiller Anthem i dette øyeblikk jeg Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) Kommer til å kjøpe spillet på GOG.com. Endret 8. mars 2019 av RRhoads Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Håper det kommer rundt 2020-2021. Med full optimalisering for dem nye konsollene. Hvis ikke så er set nesten fristende å vente med å spille dette. Og endel andre som det er nesten garantert at blir patchet til disse konsollene. Lenke til kommentar
carnilio Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Det håper jeg også. Ville vært veldig veldig bra for PC om det ble laget til et par nyere konsoller. Hadde vært bra for PC om spillet var skalert ned til å kunne kjøres på sub-par masseprodusert hardware i konsoller? Det er bra for salget kanskje. Og bra for konsollspillere. Det er jeg med på. Men ikke for PC, eller gamere som foretrekker PC. Om noe tilpasses til å kjøre på systemer med dårligere hardware, så er det de med nraftig hardware som sitter igjen med svarteper. Og den kraftigste hardwaren er alltid i PCer. Ikke at jeg er noen "PC-master-race" fan, men det er jo fakta. Så kan i diskutere opplevelse og optimalisering til vi blir blå. Men det er skjelden bra for opplevelsen på PC (grafikk/kontroller/menyer) om noe spill lages til også å kjøre på konsoller. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Hadde vært bra for PC om spillet var skalert ned til å kunne kjøres på sub-par masseprodusert hardware i konsoller? Det er bra for salget kanskje. Og bra for konsollspillere. Det er jeg med på. Men ikke for PC, eller gamere som foretrekker PC. Om noe tilpasses til å kjøre på systemer med dårligere hardware, så er det de med nraftig hardware som sitter igjen med svarteper. Og den kraftigste hardwaren er alltid i PCer. Ikke at jeg er noen "PC-master-race" fan, men det er jo fakta. Så kan i diskutere opplevelse og optimalisering til vi blir blå. Men det er skjelden bra for opplevelsen på PC (grafikk/kontroller/menyer) om noe spill lages til også å kjøre på konsoller. At spillet kommer på konsoll er det ingen tvil om. Det jeg tror Espp mener, er at han håper det kommer til neste generasjon med konsoller, og ikke denne generasjonen, da denne generasjonen vil nerfe PC-versjonen ganske mye. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå