Gå til innhold

I fjor hadde VW ett års leveringstid på e-Golf. Nå er situasjonen snudd på hodet

Anbefalte innlegg

Folk liker rust da?

Det er jo salg av nye biler vi snakker om her. Det tar jo litt tid før de begynner å ruste.

For min del (noe jeg tror gjelder de fleste), så selges bilen igjen i god tid før den begynner å ruste. Problemet legges da til eier nummer to og tre.

Så jeg tror ikke de som kjøper nye biler hos VW tenker på om bilen begynner å ruste tidlig eller ikke.

Endret av Joe DiMaggio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En bil er nå engang en bil, elektrisk eller ei. Den gjør jobben uansett, og fossil ofte mye enklere i praktisk bruk.

Når 2LK70DN1 skrev om høy produksjon så var det naturligvis av elbiler. Men siden du vet at 2LK70DN1 har rett, så bestemte du deg for å prøve å endre tema. Svakt.

Lenke til kommentar

335.000 kroner for 229km rekkevidde, det finnes vel bedre kjøp enn det.

Det stemmer, det finnes svært mange bedre valg enn E-Golf. <problemet er at det er så lang ventetid, så da kan kanskje en e-golf fungere som "ventepølse". 

Det er Norges mest solgte bil uansett el eller ikke. Folket er nok villige til å fire litt på rekkeviddekravet for å kunne sette seg inn i en VW fremfor noe annet. Slik var det hvert fall for meg.

Har ikke spesielt sansen for VAG AG og deres produktet, så jeg har vanskelig for å skjønne en slik vurdering. Men godt smaken er forskjellig. 

Jeg ville ha ventet på I.D.

Fremdeles et VAG AG produkt, men klart, er det bare billig nok, og da snakker jeg prisen og ikke produktet, så...

;-)

Lenke til kommentar

Husker vi hadde en e-golf. Kosta fullspekka kr 270.000,- (2014). Angra som bare det på kjøpet da vi fort fant ut at bilen hadde ganske langt fra de 19 mila rekkevidde de lovte. Bilen hadde effektivt 8-12 mil rv avhengig av temp ute. (Selvfølgelig uten å bruke ac og vifter og med full sparebluss på kjørestil.)

Bilen var veldig god å kjøre, men jeg ville ALDRI betalt 335.000 for en e-golf nå. Huff. Brrrr. Usssshj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...