nree Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Hei, jeg har kjøpt ny pc og prøver og koble til digital kameraet mitt... Da jeg hadde instalert USB driverene som følget med på ein cd med pc'n gjikk jeg inn på Device Manager i System Properties og merket at på listen over Universal Serial Bus (USB) Controller er det 3 drivere: 1 Universal Serial Bus (USB) Controller 2 USB Root hub 3 VIA Rev 5 or later USB Universal Host Controller På 1 er det (!) men ikkje på dem andre to... (2 , 3) Når jeg prøver "Reinstall Driver " kommer det: The file 'usbehci.sys' on (Unknown) is needed. Har prøvd og søkt etter filen manuelt + at den ligger ikkje på cd'n som følget med... Er det noen som vet hvor jeg kan laste ned denne filen. Har prøvd på Microsoft sine sider uten noe hell akuratt... Må ha USB porten Hadde vert greit og fått ordnet dette Plz??!! Endret 21. desember 2003 av goggen90 Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hvis det gjelder USB 2.0 og Xp, trenger du antagelig servicePack1. Lenke til kommentar
nree Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg har prøvt og instalere den men de kommer bare at koden ikkje er gyldig... Har ikkje prøvt mere og instalere den nei... Lenke til kommentar
nree Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Noen som har denne filen? E-Mail + MSN: [email protected] Lenke til kommentar
nree Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Har funnet driverne og dem er instalert og alt funker som det skal... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå