wichtom Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ja...den øker og øker. og stjeler resurser..... prøver å avslutte prosesstre,,,men klarer ikke. hva er den oppbundet til, og hva kan jeg gjøre for å avslutte den, har ikke hatt den der før tror jeg. kan det vøre noen progs som er linket til nettet? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Vil ikke si noe sikkert, men det er muligens spyware eller noe lignende. Det kan du fjerne ved å kjøre Adaware og spybot. Hvor du kan laste det ned kan du finne ut selv . Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Jeg har noe lignende bare at programmet heter SYMPROXYSVC.EXE, når jeg avlsutter den kommer den bare tilbake etter 1 sekund. anyone? edit: skrivefeil Endret 21. desember 2003 av BenjBøgw Lenke til kommentar
razer Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Prøv å last ned Ad-aware og sjekk om du blir kvitt den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå