Gå til innhold

nokia 3200

remerserr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd mobilen i mer enn 10-15 minutter, men det inntrykket jeg fikk av den da stemte ganske bra med det som sto i testen, knappene er etter min mening ganske håpløse, men det venner man seg sikkert til ;) Har ikke prøvd radioen da, så jeg vet ikke no om den :no:

Trodde den hadde TFT skjerm jeg :blush: men den hadde visst STN.

God test, som vanlig. Og ja jeg syns det var rimelig fortjent :yes:

Lenke til kommentar

God test.

Syns telefonen er en helt grei ungdoms telefon jeg. Men har den en forskjellig radio i forhold til 6610? For på den kan man ha 2 øreplugger i, mens i testen stod det at den var mono, og det kan tolkes på 2 måter.

1. At den har 2 plugger, men gir samme lyden på begge pluggene.

2. At den har 1 plugg.

Men hva er det som har skjedd med Nokia? Drikker de mens de designer telefonene sine eller? Det taste oppsetter er ikke akkuratt lurt satt opp men...

Og hvorfor gi den terningkast 6 når det gjelder underholdning?

Den har jo akkuratt samme funksjoner som en 5100 nesten jo...Bare ikke de utskiftbare dekslene som følger med som har egne "themes".

Lenke til kommentar
God test.

Syns telefonen er en helt grei ungdoms telefon jeg. Men har den en forskjellig radio i forhold til 6610? For på den kan man ha 2 øreplugger i, mens i testen stod det at den var mono, og det kan tolkes på 2 måter.

1. At den har 2 plugger, men gir samme lyden på begge pluggene.

2. At den har 1 plugg.

Men hva er det som har skjedd med Nokia? Drikker de mens de designer telefonene sine eller? Det taste oppsetter er ikke akkuratt lurt satt opp men...

Og hvorfor gi den terningkast 6 når det gjelder underholdning?

Den har jo akkuratt samme funksjoner som en 5100 nesten jo...Bare ikke de utskiftbare dekslene som følger med som har egne "themes".

Den har stereo radio, men det headset'et som følger med har bare en øreplugg.

Jeg kjøpte stereo headset'et i tillegg, og nå er det meget god stereo lyd.

Lenke til kommentar

Ikke enig as.

1. et av de mest stygge og fæleste designene noensinne

2. Bytting av deksler er for lengst gått av moten.

3. Elendige knapper, som er dirkte kvalmende.

4. Tung

5. Ikke VGA kamera

(min mening)

Kunne heller gjort seg fortjent til en 4er. Ikke mer, eller mindre :angry:

Lenke til kommentar

5. Ikke VGA kamera

Ser egentlig ikke problemet med at en mobil har 288x352 piksler i forhold til om det har VGA. Meningen med et mobil kamera er i bunn og grunn at man skal kunne se bilder på mobilskjermen og at men skal kunne sende bildene til andre`s mobiltelefoner. Og så vidt jeg vet så er det ingen mobil på markedet pr. i dag som har en så høy oppløsning at de i det hele tatt kan vise hele bildet i full kvalitet selv om bildet kun er 288x352 piksler.

Selvølgelig er det folk som vil bruke mobil kameraet som et vanlig digitalt kamera, og da blir 288x352 piksler "litt" lite, men det er tross alt ikke bra nok med et VGA kamera heller. For denne gruppen vil jeg anbefale å kjøpe et digitalt kamera i tilleg til en mobil med kamera.

Og som remerser sa så kan man ikke forvente så veldig mye av en mobil til 2323 kr.

Endret av siemens:-)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...