steinjarle Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Sony slipper endelig PS4 Remote Play også til iPhone og iPad Lenke til kommentar
OleOst_ Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Forhåpentligvis så vil dette bane vei for Steam streaming for blandt annet apple TV. Lenke til kommentar
404: Username not found. Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Hadde likt om ALLE android telefoner kunne laste ned Remote Play smh Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Prøvd det idag på både mobil og tablet og det fungerer veldig bra. Ikke noe å si på hverken bilde kvalitet eller latency. Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 4,5 år etterpå, og allikevel får du et dårligere produkt om jeg har forstått artikkelen rett? Dvs at du ikke kan koble til DS4-kontroller til telefonen? Jaja.... Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Prøvd det idag på både mobil og tablet og det fungerer veldig bra. Ikke noe å si på hverken bilde kvalitet eller latency. Om dette er noe du har savnet eller tror du kommer til å bruke så hvorfor kjøper du deg bare ikke en Xperia-telefon? Da kan du i det minste koble til en kontroller også. Lenke til kommentar
Beernuts Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 4,5 år etterpå, og allikevel får du et dårligere produkt om jeg har forstått artikkelen rett? Dvs at du ikke kan koble til DS4-kontroller til telefonen? Jaja.... Du får ta det med aPple, det er de som kniper så hele kroppen blir blå.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Om dette er noe du har savnet eller tror du kommer til å bruke så hvorfor kjøper du deg bare ikke en Xperia-telefon? Da kan du i det minste koble til en kontroller også. For min del så var dette bare en liten forsmak for xCloud som jeg kommer nok til å bruke engang iblant om det fungerer bra nok. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Du får ta det med aPple, det er de som kniper så hele kroppen blir blå.. Skjønner ikke helt hvorfor. Det er 5 år siden Apple la inn støtte for eksterne kontrollere i iOS. Lenke til kommentar
Hadj125 Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Da anbefaler jeg heller appen R-Play. Brukes nesten daglig til å spille fra en iPad med MFi kontroller 50 mil unna PS4. Slik jeg forstår det kan man ikke bruke Sony sin på et annet nettverk enn konsollen. Lenke til kommentar
moijk Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Skjønner ikke helt hvorfor. Det er 5 år siden Apple la inn støtte for eksterne kontrollere i iOS. Ja, og de vil jeg tro støttes i dette. Men det som ikke søttes er Sonys egne kontrollere da de ikke bruker den MFi -standarden som kreves for å være støttet i iOS. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Prøvd det idag på både mobil og tablet og det fungerer veldig bra. Ikke noe å si på hverken bilde kvalitet eller latency. Om dette er noe du har savnet eller tror du kommer til å bruke så hvorfor kjøper du deg bare ikke en Xperia-telefon? Da kan du i det minste koble til en kontroller også. Kontroller kan du vel strengt tatt koble til alle Android mobiler Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Rettelse: Nå kan ios eiere streame spill fra sin ps4 til ios enhetene sine. Tittelen får det til å se ut som at man kan spille spillene direkte på telefonen uten å måtte koble til noen konsoll. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Da anbefaler jeg heller appen R-Play. Brukes nesten daglig til å spille fra en iPad med MFi kontroller 50 mil unna PS4. Slik jeg forstår det kan man ikke bruke Sony sin på et annet nettverk enn konsollen. Da har du nok misforstått. Du kan spille på et hvilket som helst nettverk fra hvor du vil i verden. Eneste kravet er at din PS4 er slått på eller i hvilemodus, og koblet opp på ditt hjemmenettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg