pgdx Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jaja..me går det ann å få den til å auto tilpasse seg oppløsninga så den ser bra ut uansett oppløsning....synnes det så litt dumt ut i 1200 x 1024 okey vet at man ikke skal lage en side med den opppløsninga, men jeg går ned til 1024 x 768 når jeg driver med siden men er jo ikke no vits det hvis siden bare ser bra ut på den oppløsninga..så når jeg stiller oppløsninga tilbake til det jeg liker 1200x1024 så ser det dumt ut...så går det ann at den auto tilpasser seg? På en måte, ja. Med width: 100%; eller ved å lage den så liten at den passer i alle oppløsninger. Som f.eks width: 790px; pluss at du midtstiller den. Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp det er ganske mange som bruker 800x600 fortsatt, så jeg syns man bør tilpasse sia til dem og. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 hmm.. okey thx men jeg fikk det bare til utenfor en tabel ikke inni da ble det bare tull, men tenger det inni å..thx for alle svar! Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 ingen som kan si hvordan jeg gjør det inni en tabel? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) *glem det fant det ut nå er bare programet jeg brukker som er n00b, får vel gå over til koder snart* Endret 25. desember 2003 av lilfire Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Du må ikke bruke andre programmer enn notepad og dreamweaver! Med mindre du kjører et ikke-windows os. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 hmm MÅ IKKE? er vel en vel ikke no regel på det men msak og behag...MEN jeg vet at det blir MYE bedre vis jeg bruker notepad eller dreamweaver, men gidder ikke begynne med det (koding)får høsten el no er så mye på skolen gidder ikke(orker ikke) lære meg noe mer da...får se utover høsten04 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ehh.. notepad OG dreamweaver?? enten eller ville jeg sagt.... og har man dreamweaver koder man seff i det...! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvorfor er det uendelig mye av dette: <td width="10"> <p align="center"><font face="Verdana"> </font></p> </td> Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 ehh.. notepad OG dreamweaver??enten eller ville jeg sagt.... og har man dreamweaver koder man seff i det...! Jeg har Dreamweaver, og når jeg begynner på en side, starter jeg med det. Men etterhvert som jeg er ferdig med det grove og jobber med finpussen, bruker jeg ikke annet enn notepad. Til CSS, HTML og PHP. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) ehh.. notepad OG dreamweaver??enten eller ville jeg sagt.... og har man dreamweaver koder man seff i det...! Jeg har Dreamweaver, og når jeg begynner på en side, starter jeg med det. Men etterhvert som jeg er ferdig med det grove og jobber med finpussen, bruker jeg ikke annet enn notepad. Til CSS, HTML og PHP. Er lettere å holde oversikt i dreamweaver da, pure code view (bortsett fra CSS, da bruker eg TopStyle3 lite, som følger med TopStyle 3 30dagers trail - og er gratis og lovlig ) Endret 27. desember 2003 av arve87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå