Gå til innhold

midtstiling?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja.. jeg driver å lager en privat hjemmeside, jeg er n00b men prøver så godt jeg kan... jeg skriver ikke koder kan ikke så mye html. men problemet jeg skla skrive mitdstilt og det gjør jeg men når jeg viser siden i ie så er det ikke midtstilt lenger viser jeg den i opera er den sånn den skla være...

i opera ser det sånn her ut(sånn det skal)

i IE ser det sånn her ut

De fleste bruker vel IE enda så da må jo side se riktig ut i IE.

noen som vet hvorfor det blir sånn?

btw: kan god si hva u synnes om siden sånn den ser ut, er ikke ferdig da men er en start...

Som sagt; vanskelig uten å ha koden din..

Par ting;

- Hvorfor er ikke den første L'en i banneren lik den andre..?

- Kanskje bytte farge på fonten..

- Bakgrunnen til news og meny er ikke like høye, det ser rart ut fordi .:News:. toucher toppen på "bakgrunnen"..

Lenke til kommentar

heheh namo er det programet jeg brukker ikke no bra men det holder for meg...testa dreamware(el hva det heter) men det orka jeg ikke sett meg no inni så da ble det namo igjen...

- har ikke sett at l'ene ikke er like er samma font da sikkert no med atd et er første bokstav el skla fikse det.

- har egentlig ikke funnet no farge til fonten. noen iderer?

- vet det har bare ikke fått fiksa det. skla fikses.

thx...

Lenke til kommentar

For det første er alle td-ene dine slik:

<td>

<p align="center"> </p>

</td>

istedenfor

<td align="center">

<p> </p>

</td>

Jeg vet ikke om det har noe å si, men... Det var jo lovlig mange tabeller og paragrafer og alt annet på så en så liten side, da...

Lenke til kommentar

jaja..me går det ann å få den til å auto tilpasse seg oppløsninga så den ser bra ut uansett oppløsning....synnes det så litt dumt ut i 1200 x 1024 okey vet at man ikke skal lage en side med den opppløsninga, men jeg går ned til 1024 x 768 når jeg driver med siden men er jo ikke no vits det hvis siden bare ser bra ut på den oppløsninga..så når jeg stiller oppløsninga tilbake til det jeg liker 1200x1024 så ser det dumt ut...så går det ann at den auto tilpasser seg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...