fredrik155 Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Hei Er det noen her med erfaringer med powernode 2 koblet til TV? Fungerer det optimalt sammen? 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Du tenker lyd fra tv til powernode til passive høyttalere? Skal ikke være noen utfordringer det. Powernode har vel optisk inn, kanskje koaks også, så det blir bra. Dac i Powernode er nok også bedre enn en den i tv. Lenke til kommentar
Skjærgård Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Du tenker lyd fra tv til powernode til passive høyttalere? Skal ikke være noen utfordringer det. Powernode har vel optisk inn, kanskje koaks også, så det blir bra. Dac i Powernode er nok også bedre enn en den i tv. Stemmer Har du erfaring med bluesound produkter? 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Stemmer Har du erfaring med bluesound produkter? Jepp, bruker en Node 2 selv, optisk til Devialet forsterker. God programvare, har gjort livet mitt langt enklere. Spiller like greit fra NAS, Spotify, nettradio osv. Lenke til kommentar
Skjærgård Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Jepp, bruker en Node 2 selv, optisk til Devialet forsterker. God programvare, har gjort livet mitt langt enklere. Spiller like greit fra NAS, Spotify, nettradio osv. Nice, Tenkte å bytte ut Sonos playbar med en powernode 2 med to mindre høyttalere. Appen fungerer fint? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Nice, Tenkte å bytte ut Sonos playbar med en powernode 2 med to mindre høyttalere. Appen fungerer fint? Bruker Sonos, Blusound og Heos. Appene oppdateres ikke bare jevnlig, men svært ofte og blir mer like.... Lenke til kommentar
Skjærgård Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Bruker Sonos, Blusound og Heos. Appene oppdateres ikke bare jevnlig, men svært ofte og blir mer like.... Høres bra ut Hvilket system er du mest fornøyd med? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Nice, Tenkte å bytte ut Sonos playbar med en powernode 2 med to mindre høyttalere. Appen fungerer fint? Ja, er svært stabil. Eneste som irriterer meg er når jeg spiller fra NAS, har spilt fra katalog langt nede i alfabetet, f.eks på V og går ut igjen så havner jeg tilbake på toppen av liste. Blir en del scrolling om du har 1000+ artister/mapper. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Høres bra ut Hvilket system er du mest fornøyd med?Sonos, og ikke bare fordi det er systemet som har vært tilgjengelig lenge før de andre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå