Bjørnli Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 HJELP! har et særiøst problem : min msn 6 er fucka, skulle logge på msn nuh og snakke til noen men ALLE kontaktene mine var vekk...hvordan fikse? Lenke til kommentar
Rage Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Skjedde med meg engang og. Logg av, så logg på igjen, da kom alle mine tilbake. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 HJELP! har et særiøst problem : min msn 6 er fucka, skulle logge på msn nuh og snakke til noen men ALLE kontaktene mine var vekk...hvordan fikse? WOW! STAKKAR! INGEN JUL I ÅR ELLE? Msn my ass Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Skjedde med meg engang og. Logg av, så logg på igjen, da kom alle mine tilbake. satt febrilsk i 10-15 min og logga avg og på irriterte meg at det ikke kom tilbake.. Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hva med å se i "Mine samtalelogger", der står alle e-mailene til de du har snakka med.. Kopier disse og legg de til på nytt i MSN.. a skal vel det problemet være ute av verden? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Skjedde med meg engang og. Logg av, så logg på igjen, da kom alle mine tilbake. satt febrilsk i 10-15 min og logga avg og på irriterte meg at det ikke kom tilbake.. Er alle kontaktene borte?! Det var da en fryktlig ulykke! Nei, jeg tror nok bare du må "adde" dem på nytt. Har skjedd med meg og, men jeg trengte bare å logga av for så å logge på igjen og så var det tilbake. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 HJELP! har et særiøst problem : min msn 6 er fucka, skulle logge på msn nuh og snakke til noen men ALLE kontaktene mine var vekk...hvordan fikse? WOW! STAKKAR! INGEN JUL I ÅR ELLE? Msn my ass For en vannvittig saklig og hjelpsom kommentar. Hold kjeften din hvis du ikke har noe bedre å komme med. Tilbake til topic: Prøv å sende en mail hit Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hva med å se i "Mine samtalelogger", der står alle e-mailene til de du har snakka med.. Kopier disse og legg de til på nytt i MSN.. a skal vel det problemet være ute av verden? Det krever jo at du logger da. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Hva med å se i "Mine samtalelogger", der står alle e-mailene til de du har snakka med.. Kopier disse og legg de til på nytt i MSN.. a skal vel det problemet være ute av verden? har nå gjort det, men, tror noen har brukt pcn min...lol...endte opp med 10 mer kontakter enn før....lol Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 HJELP! har et særiøst problem : min msn 6 er fucka, skulle logge på msn nuh og snakke til noen men ALLE kontaktene mine var vekk...hvordan fikse? WOW! STAKKAR! INGEN JUL I ÅR ELLE? Msn my ass For en vannvittig saklig og hjelpsom kommentar. Hold kjeften din hvis du ikke har noe bedre å komme med. Tilbake til topic: Prøv å sende en mail hit Ja, jeg tror han har hatt vonde minner fra tidligere julefeiringer, eller med MSN. Kanskje ikke noen kjente å adde i lista? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 link til nytt sted? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=183998&hl= ... Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 hmmmm, jeg bruker å lagre msn lista mi en gang i blandt, for å hindre at akkurat det der skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå