Party99 Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Hei, tar min andre oppkjøring i Stavanger neste uke kl 10:50. Har noen kjørt opp og besti/strøyk du? Hvilken sensor hadde du og hvem er verstingene på Stavanger trafikkstasjon? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Du virker stressa, så la meg berolige deg med noe. 10:50 er et perfekt tidspunkt. Svært lite trafikk og folk spiser lunsj. Så det bør jo gjøre det hele ganske mye lettere Det fins sjeldent noen "verstinger", men noen er kanskje strengere en andre. 2 Lenke til kommentar
Party99 Skrevet 7. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2019 Skjønner, tusen takk for svar Har hatt lappen en gang, hadde den i 10 mnd før jeg mistet den. Hadde nylig oppkjøring og strøk pga jeg lå i 65 i 80sone i ca 45 sekunder... Må bare bestå neste uke!! Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Skjønner, tusen takk for svar Har hatt lappen en gang, hadde den i 10 mnd før jeg mistet den. Hadde nylig oppkjøring og strøk pga jeg lå i 65 i 80sone i ca 45 sekunder... Må bare bestå neste uke!! Det virker som en rar grunn til å stryke, jeg ser folk hver dag som kjører i 65 i 80-sonen. Kanskje fyren ikke likte trynet på deg. Lykke til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå