AfterGlow Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Rykte: En ny Xbox-konsoll som dropper fysiske disker er rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 (endret) Spent på å se hvordan salgene på denne blir. MS tester åpnebart interessen for heldigital konsoll nå for å potensielt slippe en heldigital next-gen konsoll i tillegg til en standard diskbasert versjon. Endret 7. mars 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 For min del er det like greit, men da MÅ konsollene komme med mer lagringsplass inkludert. Spill som GTA og Red Dead er på over 100 GB aleine. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Er det bare meg som ikke tenker på optiske drev når det står fysiske disker? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 (endret) For min del er det like greit, men da MÅ konsollene komme med mer lagringsplass inkludert. Spill som GTA og Red Dead er på over 100 GB aleine.Kjøpte meg en 4TB eksterndisk på elkjøp for en stund siden til 699,-. Så har nå 5TB på min Xbox. Spill kan bare ta så mye plass de vil da. Har aldri brukt drevet på min Xbox One X, og brukte det kanskje 2 ganger på min gamle Xbox One. Er jo bare stress å måtte finne frem platen hver gang man vil spille noe. Kan alltids bytte ut interndisken med SSD om ønskelig G, men en 4TB eksterndisk koster vel en del mer enn xboxen alene. Endret 7. mars 2019 av Complexity Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Tror ikke det blir noen "best selger" jeg har xbox one x med dvd 4 k player og jeg like å se på filmer osv med den fra fysiske medier, så jeg vil aldrig kjøpe noe slikt! Fysiske medier på 4 k blueray er mye bedre en strømming av 4 k blueray også lyden er bedre! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Konsollen skal hete "Xbox One S All-Digital Edition" og Gamers journalist mener at navnet antyder at konsollen er "en ny variant av den eksisterende Xbox One X-maskinen."? Lenke til kommentar
AfterGlow Skrevet 7. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2019 Konsollen skal hete "Xbox One S All-Digital Edition" og Gamers journalist mener at navnet antyder at konsollen er "en ny variant av den eksisterende Xbox One X-maskinen."? Det var en skriveleif som er rettet opp nå. =) Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Det var en skriveleif som er rettet opp nå. =)Synd ikke skriveleifen gikk andre veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå