Civilix Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Jeg har ett problem med at hvis jeg skal se film eller spille ett spill når forsterkeren akkurat er slått på kommer det en summing i alle høytalerne. Over ca 20. min blir den svakere og så forsvinner helt. Først trodde jeg at det var forsterken som var på vei til å ryke, men det merkelige er at dette bare skjer hvis jeg bruker xboxen som lyd-kilde, hvis jeg f.eks. kobler til mobiltelefonen eller pc(med minijack->RCA kabel) har den ikke denne summinga. Xboxen er koblet til forsterker med ToS-link kabel, ingen av enhetene er jordet(har ikke jording i stuen) Det er det samme om xboxen står på stereo eller bitstream, heller ingen forskjell om jeg kjører DTS eller DD. Jeg har prøvd å bytte alt av kabler. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Prøv å flytte Xbox til en annen kontakt. Hender man får en uheldig dur/summing når flere enheter med trafo er koblet på samme stikk/padde. Ellers kan det av og til hjelpe å kjøpe en padde med galvanisk skille. Tror en del av paddene til Brennstuhl har det Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Galvanisk skille... Jordsløyfe som duden over nevnte. Sjekk om du har kabel tv/internett i vegg. Da er ofte jordsløyfe et problem, og kan særlig reagere på laptop, Subwoofer.. Prøv et galvanisk skille, det er billig. Om det ikke er dette, så feilsjekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå