Eriksendrul Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) Har 4 ganger nå prøvd og sende inn en klage til ruter via 3 forskjellige nettlesere, alle gangene har det oppstått "505 Feilmedling, Prøv igjen senere" Virker nesten som om den kommer opp med vilje... EDIT: 4 Ganger over flere dager. Endret 6. mars 2019 av Eriksendrul 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Er dette i kveld eller over tid? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) Er dette i kveld eller over tid? prøvde først 2 ganger mandag, 2 ganger på tirsdag og prøvde å sende 2 ganger siste 20 minuttene. Endret 6. mars 2019 av Eriksendrul Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Hvilket skjema er det du forsøker og hvordan fyller du det ut? Forsøkt å komme i kontakt med dem for å melde om feilen? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2019 (endret) Hvilket skjema er det du forsøker og hvordan fyller du det ut? Forsøkt å komme i kontakt med dem for å melde om feilen? Hvordan jeg fyller det ut? ved og trykke på tastaturet. Skjemaet er for klage på forhold om bord på buss, plassmangel da en ungdomskole har funnet ut at de ikke gidder og ha skolebuss så 30-40 elever fra en ungdomskole skal ta samme bussen hjem som en allerede ganske full buss med pendlere er på. det står folk som sild i tønne helt frem til frontruta på bussen, hver eneste dag på samme buss i flere uker nå uten at noen av sjåførene noen gang sier ifra tipset heller om saken til politiet i håp på at de kanskje velger og stoppe denne bussen etter det aktuellet stedet der barna går på da det uansett er et sted politiet ofte bruker for gjennomfart ja jeg har sendt mail direkte til en adresse jeg fant men har ikke fått noe tilbakemelding på det. Endret 7. mars 2019 av Eriksendrul Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 De svarer kjapt på Facebook. Prøvd det? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2019 De svarer kjapt på Facebook. Prøvd det? har ikke facebook bruker. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 I følge Ruter på Twitter skal problemet med innsending av skjema ha blitt fikset rundt klokken 12 i går. Hvis ikke kan du forsøke å ringe kundesenteret deres: https://twitter.com/Ruter/status/1104346112444506113 6 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 13. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2019 I følge Ruter på Twitter skal problemet med innsending av skjema ha blitt fikset rundt klokken 12 i går. Hvis ikke kan du forsøke å ringe kundesenteret deres: https://twitter.com/Ruter/status/1104346112444506113 Service Tusen takk. Jeg fikk sendt inn klagen min 10. Mars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå